[OT] Nu äntligen börjar f*tb*llen!

Vegan

Aktiv medlem
Riktig supporter som behöver viska och inte riktigt kan stå för det?
Jag skulle också viska om jag hejade på danskarna men jag väljer att högt och ljudligt brista ut i en "Just idag är jag stark, just idag mår jag bra" 😘
Självklart viskar jag för detta ju är ett cykelforum och inte ett b*ollforum. Klart man är en riktig supporter 😇

GoranS

Aktiv medlem
Fetbullen? Jag trodde fastan var över!? Men visst, jag får väl gå ner och höra om de har några semlor på Ica på tisdag.

Senast ändrad:

Tomcat1

Aktiv medlem
Som boende på Södermalm så har jag Inte saknat fotbollen som det stökades på stan igår i samband med match, Inte saknat det!

Stumpy

Aktiv medlem
Hela Gbg är väl sillstryparstan, och följaktligen alla Gbg-lag sillstrypare.
..och framförallt: - Vem bryr sig?

För övrigt har tabellen ordnat till sig, inför sommaren.

1622444145527.png

Tomcat1

Aktiv medlem
Ja jag kanske bara behöver få en svettig kram av nån så börjar jag med med ramsor, slösaktigt leverne, dålig kost och leka tafatt med gul-svart-klädda likasinnade otränade snubbar.

GustafH

Aktiv medlem
Nu börjar fotbollen igen. Men måste man på allvar ha ett konto hos Cmore för att få se matcherna som inte går på SVT? Är det gratis eller måste jag klättra upp och koppla in tv-antennen igen för att få titta?

ooms

Aktiv medlem
Nu börjar fotbollen igen. Men måste man på allvar ha ett konto hos Cmore för att få se matcherna som inte går på SVT? Är det gratis eller måste jag klättra upp och koppla in tv-antennen igen för att få titta?
Har de bakat in TV4 play i cmore? Men vill minnas man var tvungen registrera konto även i TV4 play, även om det var gratis...

Bengt-re

Aktiv medlem
Då har du aldrig varit på ett Stockholmsderby med pyro och kampsång från klackarna. Helt jävla underbart!! 😍
Ehhhh... nä - finns många mysko grejer jag inte har gjort.

Fast det är inte bara fotboll som är tråkigt, simhopp, curling och ridsport är nästan lika trist...

Edit:
Men jag skall inte förstöra stämmningen. Elda på ni!

Senast ändrad:

Paco

Aktiv medlem
Ehhhh... nä - finns många mysko grejer jag inte har gjort.

Fast det är inte bara fotboll som är tråkigt, simhopp, curling och ridsport är nästan lika trist...

Edit:
Men jag skall inte förstöra stämmningen. Elda på ni!
Lite här väl att göra med vilka man umgås med på matchen oxå. Jag tillhör en supporterförening som består av gamla huliganer som hängde ihop på 90-talet som sedan fick vett nog att växa ifrån det livet. Eftersom många av oss bor på lite olika ställen i landet så blir det lite extra kul att träffas på matcherna och snacka lite skit, sjunga högt och visa vår kärlek till laget.

1888

Aktiv medlem
Aj som fan, vad sport egentligen betyder lite! Som när Christian Eriksen bara föll ihop under dagens em match och fick hjärträddning.. Hoppas det går bra 😪

marr

Moderator
Forumvärd
Aj som fan, vad sport egentligen betyder lite! Som när Christian Eriksen bara föll ihop under dagens em match och fick hjärträddning.. Hoppas det går bra 😪
Ja verkligen... Senaste rubriken var att han var vid medvetande och stabil på sjukhus. Hoppas innerligt att det stämmer.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer