[OT] Pappaskämt, ordvitsar

brickmule

Aktiv medlem
ram.PNG

Kneecap

Aktiv medlem
Det går en direktbuss mellan Öland och Stockholm. Enda rasten sker vid värdshuset Ringarum. ...Ringarum, hm, Garderob?

Tjena!

Ringarum är ett skämt i sig, inte ens om jag så håller på att bajsar på mig så stannar jag frivilligt där. Då stannar jag hellre i skogen och torkar mig med en granruska.

Några mil söderut hittar man istället Tindered, maten är gudomlig och riktigt mysig miljö samt fräscha toaletter.
Bra ställe att förlova sig om man träffats via dejtingapp också.

Earlslick

Aktiv medlem
Tjena!

Ringarum är ett skämt i sig, inte ens om jag så håller på att bajsar på mig så stannar jag frivilligt där. Då stannar jag hellre i skogen och torkar mig med en granruska.

Några mil söderut hittar man istället Tindered, maten är gudomlig och riktigt mysig miljö samt fräscha toaletter.
Bra ställe att förlova sig om man träffats via dejtingapp också.
Åååh. Vilka minnen från bussresorna till och från pungpinan. Bussen stannade alltid vid Ringarum.
Edit, Hmm, hade starkt för mig att Karlskrona kallades för pungpinan, demensen kommer tidigt. Var tydligen bara Pinan.

Senast ändrad:

Bengt-re

Aktiv medlem
Åååh. Vilka minnen från bussresorna till och från pungpinan. Bussen stannade alltid vid Ringarum.
Edit, Hmm, hade starkt för mig att Karlskrona kallades för pungpinan, demensen kommer tidigt. Var tydligen bara Pinan.
Pungpinan ligger bakom skogskyrkogården.

Jo... satt några gånger på de där bussarna tidigt 90-tal. Halvkul att stanna på Ringarum på fredagskvällen...

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer