Är det där en "Larson"?
Öööö va? Du måste vara tydlig. Tänk på mitt nick.Är det där en "Larsson"?
🙂 Serietecknare Gary Larson gjorde många liknande illustrationerÖööö va? Du måste vara tydlig. Tänk på mitt nick.
This is a TRAINing facility
Visa bilaga 598299
This is a TRAINing facility
Visa bilaga 598299
Jo han verkar ha hållit ångan uppe!Det var tåga i den arkitekten!
Gick som på rälsJo han verkar ha hållit ångan uppe!
Är det inte spårvägars du menar då?!Du hann först! Järnvägars alltså!
Vad har du emot intag av bananer på tåg?Är det inte spårvägars du menar då?!
För att använda ord och uttryck lite halvdåligt.....
Jag kanske inte ska gå in på ordval som "tågbanan"
och andra mindre lyckade uttryck.
En gammal klassiker som säkert varit med förut:Vad har du emot intag av bananer på tåg?
Bara namnet på stationen är ju värd lite pappapoäng tycker jag som gammal Skaraborgare.Väldigt läcker byggnad, Jappsen dom kan
![]()
Mōka Station - Wikipedia
en.wikipedia.org
Bara namnet på stationen är ju värd lite pappapoäng tycker jag som gammal Skaraborgare.
Lite som när dom spelade Mikael Wiehe på båten till Estland(?) några dagar efter att Estonia sjönk
Nej, tonen du får om du spelar på plankan.Stämmer bra, dags att växla spår. Vad är plankton? Tusen kilo plankor.
Kallas för xylofon. Det är grekiska och direktöversatt till svenska blir det plankton.Nej, tonen du får om du spelar på plankan.
(Kan tänka mig att man måste definiera närmare hur man spelar för att få en entydig plankton)
När jag blir gammal ska jag bli planktonist!Kallas för xylofon. Det är grekiska och direktöversatt till svenska blir det plankton.
Själv ska jag bli puckelpist.När jag blir gammal ska jag bli planktonist!
Tänkte precis det samma! 😂🤠Bara namnet på stationen är ju värd lite pappapoäng tycker jag som gammal Skaraborgare.
Alltid dessa kommentarer, jag får inte en syll i vädret! Jag får posta någon annan stins.Är det inte spårvägars du menar då?!
Det här börjar bli lite räligt.Alltid dessa kommentarer, jag får inte en syll i vädret! Jag får posta någon annan stins.
Det är såklart en planck-ton som avses vilket är den kortaste ton som teoretiskt kan frambringas.Nej, tonen du får om du spelar på plankan.
(Kan tänka mig att man måste definiera närmare hur man spelar för att få en entydig plankton)
Plancktonen har de Brogliefrekvensen.Det är såklart en planck-ton som avses vilket är den kortaste ton som teoretiskt kan frambringas.
Misstänker att man behöver supersträngar för att klara att spela den tonen.Plancktonen har de Brogliefrekvensen.