42Hz
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Blev rätt fel där va?
Blev rätt fel där va?
Eter min senaste bikefit blir det bara ståcykling. De sade att jag inte borde ha sadelstolpen längre.Tjena!
Kollegan gjorde en BikeFit på mig nu på förmiddagen.
Fick hoppa över lunchen, jag var redan mätt.
Shrödingers matlåda?
Shrödingers matlåda?
Ett träd iskogen kan öppna den för om det inte är någon där så är det ingen som hör om trädet ropar "fel rätt!"Då måste man inte öppna den, som motverkar syftet.
Eller räcker det med att ingen, inklusive dig själva, tittar när du öppnar och äter?
Tror att det är säkrast att man producerar en schrödingersk låda med en gourmet i och sedan sätter ihop lådorna, tar bort mellanväggen och låter den schrödingerska gourmeten potentiellt äta det potentiella innehållet i den schrödingerska matlådan.Då måste man inte öppna den, som motverkar syftet.
Eller räcker det med att ingen, inklusive dig själva, tittar när du öppnar och äter?
Visa bilaga 605547
Vid en snabbtitt såg det ut som Swedbankchefen som var inför skranket förra veckan…hon bör väl vara en stämgäst?🤷♂️
Korsar man den med en bulldog så blir avkomman en bullshit.I went to a zoo, but I only saw a dog. It was a shih-tzu.
Eller Pippis pipparpappaPippis pappa - Orrtupp.
Ett sätt att få litet träning.Fick hoppa över lunchen,
Bull schitt är en av sönerna till Jack och Noe Schitt.Korsar man den med en bulldog så blir avkomman en bullshit.
Det är som jag alltid säger på jobbet; om man slapp alla kunder kunde man verkligen få något gjort!Det finns en bra sak med de höga priserna nu. Nämligen att affärerna slipper onödiga kunder.
Det ligger ett skämt om toalettförsäljare och lurar här nånstans..Det finns en bra sak med de höga priserna nu. Nämligen att affärerna slipper onödiga kunder.
Kusin till Sylvester Galon.
Och kusin till hästägaren Sylvester Stallone.Kusin till Sylvester Galon.
Hans värdshusdrivande farfar Sylvester Saloon?Och kusin till hästägaren Sylvester Stallone.