HejaSverige!
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Please explain..😳- My wife has gone to the West Indies.
- Jamaica?
- No, she wanted to go.
Please explain..😳- My wife has gone to the West Indies.
- Jamaica?
- No, she wanted to go.
yu make her?Please explain..😳
Jag vet, den är svår när man ser den i skrift. ”D’ya make her?”Please explain..😳
Please write it.I'm writing a book on reverse psychology. Please don't buy it.
CNN säger att ballongen flög över USA "...to gather intelligence." Jag kan tänka mig att det då räcker med luftballong. ...Kan också tänka mig att färden över USA gick rätt fort.Hörde på nyheterna om en kinesisk ballong. Trodde luften hade gått ur den branschen.
Hade uppenbarligen navigerat fel.CNN säger att ballongen flög över USA "...to gather intelligence." Jag kan tänka mig att det då räcker med luftballong. ...Kan också tänka mig att färden över USA gick rätt fort.
Jag och frugan bestämde oss idag för att hädanefter kalla dem "päreflarn".
Någon gång i början av 1990-talet hade Kamratposten en rolig baksida av Robert Nyberg med olika sportdjur: basketkor, oxhandskar, innepanda, slalommar, klubbsälar m.m.
Oxhandskar var ju bäst 🙂 Klubbsälar hade inte funkat idag!Någon gång i början av 1990-talet hade Kamratposten en rolig baksida av Robert Nyberg med olika sportdjur: basketkor, oxhandskar, innepanda, slalommar, klubbsälar m.m.
Säljakt var ett aktuellt ämne vid den tiden.Oxhandskar var ju bäst 🙂 Klubbsälar hade inte funkat idag!
Det skulle bli ännu roligare om du letade upp tidningen och visade.Säljakt var ett aktuellt ämne vid den tiden.
Andra organismer på sidan var skivtång, bygelhäst, ansiktsmaskar, puckohök och fotbollssvansar. Domarherrarna var inte med!
En del av varelserna var långsökta, ja.
De låg i många år i kartonger på mina föräldrars vind men har åkt i pappersinsamlingen.Det skulle bli ännu roligare om du letade upp tidningen och visade.
Då har du en uppgift att fokusera på, medan jag fortsätter sitta här och vara gnällig och ohjälpsam.De låg i många år i kartonger på mina föräldrars vind men har åkt i pappersinsamlingen.
Ett större stadsbibliotek har förmodligen KP inbundna i årsvolymer i magasinet.
Mitt stadsbibliotek saknar volymerna 1991 och 1992 (i alla fall i söksystemet), får se om jag har vägarna förbi någon gång och kan be dem plocka fram resten. Lite överdrivet att beställa hem dem till min filial när jag inte tänker läsa dem, bara bläddra igenom baksidorna.Då har du en uppgift att fokusera på, medan jag fortsätter sitta här och vara gnällig och ohjälpsam.
bläddra igenom baksidorna.
Han-can-icke?...Näee..
Jag can inte trycka gilla på den.
Det står minst en Heineken på bilden och allt jag säger och gör kan användas emot mig.
Känner mig alldeles tom...Han-can-icke?...
...och pantad.Känner mig alldeles tom...