Mr_H_G_Superman
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Kan vi inte köpa en till varandras barn? Lite som när man byter och är tomte åt varandras barn.Tjena!
Jag och min dotter har den sortens humor. Hon kommer tolka det på precis det sättet.
Kan vi inte köpa en till varandras barn? Lite som när man byter och är tomte åt varandras barn.
Du är antagen i tråden! 👌Hej, jag är ny här, och är vansinnigt förtjust i pappaskämt. Har gillat tråden från första inlägget! Ungarna svarar ofta med himlande ögon och frugan suckar när jag berättar ...
Några försiktiga bidrag:
- Vad kallar man en kortväxt prostituerad?
Puttefnask!
- Hörde att man vill förändra arbetsmiljön på fertilitetskliniken.
Ska satsa på personalen!
Tackar tackar!Du är antagen i tråden! 👌
Det tog mig flera minuter av mitt liv innan den poletten trillade ner. Men jag känner ändå att det var väl investerade minuter.
Det tog inte flera minuter men jag måste erkänna att jagDet tog mig flera minuter av mitt liv innan den poletten trillade ner. Men jag känner ändå att det var väl investerade minuter.
Den här morgonnyheten från igår förvånade åtminstone mig en smula...
”Alla barbord!!” typ?
Kanske räcker borden till en hel pub?”Alla barbord!!” typ?
vadslagning:
Ni vet väl vem som skapar flest supportärenden på jobbet?
Berit.
Väldigt pappigt.Lite långsökt
Lite långsökt
Vad skall barnet heta?Hej, jag är ny här, och är vansinnigt förtjust i pappaskämt. Har gillat tråden från första inlägget! Ungarna svarar ofta med himlande ögon och frugan suckar när jag berättar ...
Några försiktiga bidrag:
- Vad kallar man en kortväxt prostituerad?
Puttefnask!
- Hörde att man vill förändra arbetsmiljön på fertilitetskliniken.
Ska satsa på personalen!
Bergspriset i Vasaloppet: Rödprickig tröja?
Som gammal surfare i Fiskebäck så var den kanon!En plattfisk med mycket stor stjärt har landats i Fiskebäck. Västra rövflundra.