Det är till pyromanen!Jag trodde det var eldvatten till eld!
Hur många bor i Tyskland?
... och när de anländer till kalaset, ankkomst.Vad kallas det när ankor parar sig??
......Andakt.
Men där är det väl Ankring förbjudet.... och när de anländer till kalaset, ankkomst.
Högvatten då?Lågvatten använder man för att släcka eld. Kan iofs hamna i källaren.
Vigvatten är väl det gymnaster drickerHögvatten då?
Funkar det lika bra som olagliga droger?
Röken söker sig alltid till den som tål det sämst.
Utetemat påminner mig om en Rödöga-strip. En indian sitter och ritar flygplan på en grottvägg. "Vad gör du?" undrar Rödöga. "Jag gör arkeologerna tokiga."
Om det är Sverige som styr röstningssystemet i eurovision så är det väl inte så konstigt att Sverige vinner så ofta…hmmmJag hörde att Finland kommer hindra att Sverige kan gå med i Nato om Sverige inte ändrar röstningssystemet i eurovision och dessutom lovar att förlora mot Finland i hockey-VM i fortsättningen.
Det är ju Christer som bestämmer vilka som skall få vara med, hur det skall gå till och vem som vinner. Sedan försöker de ge illusionen av att det är en tävling.Om det är Sverige som styr röstningssystemet i eurovision så är det väl inte så konstigt att Sverige vinner så ofta…hmmm
Japp. Så är det väl. :-)Det är ju Christer som bestämmer vilka som skall få vara med, hur det skall gå till och vem som vinner. Sedan försöker de ge illusionen av att det är en tävling.
En klok man sa:Trevlig helg
Pluspoäng för källan!Jag försöker hitta på själv, men när jag såg den här i en korsordstidning ville jag ha med den:
Isolera - Skånskt vinterväglag