[OT]Raaah! en invertes finne på...eh i ljumsken!

Efter två dagar med grodblad och gasbinda runt pungen har hälften av innehållet sugits ut, nu kan jag i alla fall gå, och cykla till affären utan att grina :)

Huskurer FTW!

Det såg ut att vara tre när jag började mecka :P
Tur att jag inte fortsatte med saxen, då kunde det slutat med inte en enda! Det är lugnt jag använder dom inte till nåt kreativt för tillfället ändå.

Pigmachine skrev:
-------------------------------------------------------
> Efter två dagar med grodblad och gasbinda runt
> pungen har hälften av innehållet sugits ut

Är det någon hemmagjord variant av http://www.fleshlight.se/ ;)

Bah vad är det där för budget version.. när man kan köpa en: http://www.tenga.co.jp/e/top.html

det roligaste är faq'n:

Q. Where and how can I buy TENGA from overseas?
A. We are currently selling TENGA products only in Japan. Unfortunately, you are unable to purchase TENGA outside Japan at this moment. We are now planning to export our products to all over the world. At the first stage, we will export TENGA (same-size as Japan) to Asia, and then after we develop large size products, we will start to export TENGA to the rest of the world.

Tengan ser ju på denna sprängskissen ut som någon sorts tortyr-redskap, så den platsar ju i denna tråden.
Eller är det bara jag som inte förstår hur denna "deep throat"-pryl ska fungera?

pro_01_explain.gif ht=450

ähhh ni är sånna sissys, jag klippte bort ett stort födelsemärke i ljumsken förra året, var typ..... 2cm i diameter och stack ut en bit. fram med sax och en isbit sedan var det bara att köra. hade fysträning med hocckeyn en timme senare, riktigt skönt att springa omkring med det där.

Tillbaka
Topp