[OT] Skämstråden om rökning.

Jacke89

Aktiv medlem
Haha.
Nu har det gått 5veckor och livet rullar på. Jag tror fan att jag har vunnit den här striden. Fuskar fortfarande med plåster i princip dagligen, tanken är att trappa ned dessa under nästa vecka.
Tycker plåster funkar bra som nertrappning, har provat tuggummi spray osv men smakar inget vidare.

Tar högsta styrkan på plåstren eftersom det endå är samma pris, brukar klippa av de på 3 delar.

Jacke89

Aktiv medlem
Släpp aldrig garden. Tro aldrig att du är "hemma". Ta aldrig ett bloss av en kompis, ta aldrig en prilla - ens på fyllan.13 år borta från snus, 15 år borta från cig, 0 återfall.
Sant. Problemet är att alkoholen triggar, ett par pilsner och man vill ta en cigg, tror man får hålla sig till alkoholfritt, Finns iofs många goda nu förtiden med lite tryck.

mzi

Aktiv medlem
Rökning tyckte jag aldrig var svårt att sluta med. Jag hittade snuset och så behövde jag aldrig mer röka. Inte ens en festcigg då och då gav någon mersmak. Men nu har jag inte snusat nikotin på en vecka, och det har gått väldigt bra på nikotinfronten, första dagarna var lite jobbiga men helt uthärdliga. Men jag trycker i min nikotinfritt snus. Jag provade att inte ha en prilla inne under sex sju timmar i morse och det var sjukt jobbigt.

Earlslick

Aktiv medlem
Rökning tyckte jag aldrig var svårt att sluta med. Jag hittade snuset och så behövde jag aldrig mer röka. Inte ens en festcigg då och då gav någon mersmak. Men nu har jag inte snusat nikotin på en vecka, och det har gått väldigt bra på nikotinfronten, första dagarna var lite jobbiga men helt uthärdliga. Men jag trycker i min nikotinfritt snus. Jag provade att inte ha en prilla inne under sex sju timmar i morse och det var sjukt jobbigt.
Kämpa på.

Raggamuffin

Aktiv medlem
+1 nikotinet är inte problemet.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer