Det är mest när det är påståenden tagna ur luften framförda av någon som egentligen inte har en aning som jag brukar veva. Rätt lite av det du påstod visade ju stämma i slutänden. :-*
Du menar som detta med radarn som faktiskt inte fanns där på nyare men Jorå, jag körde säkert sådan där bonnapickis eller v70 :-). Med dörrarna hade jag hört från vänner som ägt tesla att de hade haft problem. Men visst, var väll ett isolerat problem då. Problem med länkarmar på model-s kan inte vara en nyhet.
Så var hade jag fel i? Okay på rutor (att det inte var något stort) och värmare (där man dock kunde läsa att den tidigare varit undersåtlig enligt många artiklar, men är väll subjektivt och den fanns i alla fall där som något).
Angående service ute på plats, det finns smidiga saker med det, men man kan ju inte sticka under stol med att allt inte är guld och gröna skogar med den lösningen heller. För alla. Och det måste man få säga, eller hur?
gäller kanske inte bara här, utan känns generellt som att det är fler som äger en tesla som försvarar dem med näbbar och klor än säg tex vw. Men det är ju min känsla och den har jag ju rätt att ha eller hur 😉. Får man inte uttala sin åsikt efter vad man läst om något, men aldrig ägt, så tror jag (som jag sagt tidigare) att vi får diska typ 60% av alla svar här på happy.
Sen kan jag absolut ha fel i något/några saker. Och då kan man ju framföra det. Istället för att sol en del gör går till motattack eller bara komma med att ”de där 20 artiklarna ljuger alla, finns absolut inget i det”,
Mitt inlägg om att det alltid huggs tillbaka kanske inte var menat mot dina inlägg för övrigt 😉