OT: Stora skänkes-tråden

fhloston

Aktiv medlem
Edit: hjulen har nu rullat vidare till darkforce!

Jag har försökt på blocket men trots prissänkning har jag inte fått napp. 66 visningar och ingen intresserad. Nu vill jag kunna få in bilen i garaget, därför testar jag istället att skänka hjulen här på Happy, mot avhämtning. Finns i Stockholm Hässelby. Skickas ej :geek:

Det går bra att ta bara ena uppsättningen. Blir jag av med fyra hjul får jag in bilen i garaget 😃

Den som tycker att de är värda något får gärna skänka valfri summa valfri välgörenhet. Tex @Peth s insamling

Då kan man vinna en cykel också!

Det som skänkes är däck på plåtfälg:
Vinter: Continental Viking Contact 7 195/65 R15 95T XL, ca 6 mm mönster (köpta 2019).
Sommar: Nokian Line 195/65 R15 91V, ca 6 mm mönster (köpta 2018).

Har suttit på Golf mk IV (årsmodell 1999)

Bilagor

• DSC_1913.jpg
    DSC_1913.jpg
    1 MB · Besök: 4
  • DSC_1914.jpg
    DSC_1914.jpg
    845.6 KB · Besök: 5
  • DSC_1915.jpg
    DSC_1915.jpg
    708.9 KB · Besök: 5
  • DSC_1916.jpg
    DSC_1916.jpg
    904.3 KB · Besök: 5
  • DSC_1917.jpg
    DSC_1917.jpg
    754.7 KB · Besök: 5
  • DSC_1918.jpg
    DSC_1918.jpg
    539.6 KB · Besök: 4
Senast ändrad:

fhloston

Aktiv medlem
Det finns väl minst en golftråd? Kanske passar där

denna? 😉

Annars är den stora golf mek tråden egentligen för MK II, och åtminstone fälgarna passar inte. Men jag kan ju lägga in en blänkare där kanske.

WSMC

Aktiv medlem
Jag har försökt på blocket men trots prissänkning har jag inte fått napp. 66 visningar och ingen intresserad. Nu vill jag kunna få in bilen i garaget, därför testar jag istället att skänka hjulen här på Happy, mot avhämtning. Finns i Stockholm Hässelby. Skickas ej :geek:

Det går bra att ta bara ena uppsättningen. Blir jag av med fyra hjul får jag in bilen i garaget 😃

Den som tycker att de är värda något får gärna skänka valfri summa valfri välgörenhet. Tex @Peth s insamling

Vinter: Continental Viking Contact 7 195/65 R15 95T XL, ca 6 mm mönster (köpta 2019).

Vem älskar att meka med sin Golf här på happy och kanske vill ha extrahjul? @Yonna

Bengt-re

Aktiv medlem
Visa bilaga 526366
Kondensavfuktare. Gått ganska mycket och säkert 10 år gammal. Inget direk fel på den och fullbehållarestoppet fungerar, men den låter som ett gammalt kylskåp(vilket den iofs alltid har gjort). Den åker på tippen innan jul annars. Btw så går den på fyra hjul.

Finns i Västerhaninge.
20211201_190842.jpg

Den åker på tippen på söndag om ingen vill ha den. Frun börjar lessna på den.

darkforce

Aktiv medlem

inte för ja e i akut behov men huserar i hby gård o reservpuckar till farsgubbens fordons-park e alltid användbart
kan plocka upp alla när som helst sen drar jag iväg ett bidrag till hjärnfonden så fort försingringskassan får tummen ur o pröjsa ut sjukersättningen

fhloston

Aktiv medlem
inte för ja e i akut behov men huserar i hby gård o reservpuckar till farsgubbens fordons-park e alltid användbart
kan plocka upp alla när som helst sen drar jag iväg ett bidrag till hjärnfonden så fort försingringskassan får tummen ur o pröjsa ut sjukersättningen
Toppen, och som sagt välgörenhet är frivilligt, och efter förmåga! Jag skickar PM.

IM

Aktiv medlem
Internminne av någon äldre variant; bror lät skeptisk men det kan kanske vara värt ett försök. Hojta till så lägger jag på lådan.

Bilagor

• 20220102_123754.jpg
    20220102_123754.jpg
    582.4 KB · Besök: 38
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer