Ahhh, har ett svagt minne av att ha sett sådana. Kartong som en kappa runt för att skydda mot det värsta. Men de står på däcken utan kartong under va?Tjena!
Dom kommer i "kappa", kan ta en bild på jobbet imorgon. De som kommer så är Crescent, Monark, Sjösala och Skeppshult.
Tjena!
Dom kommer i "kappa", kan ta en bild på jobbet imorgon. De som kommer så är Crescent, Monark, Sjösala och Skeppshult.
Puff. Rädda mig från mitt kaos 😁Elfa-trådbackar.
Måste bort från källarförrådet.
160 hög ställning, 1 stor, 1 mellan och 3 små backar. En skiva som funkar som lock. Finns lite märken från när jag monterade isär dem.
Hämtas vid Östra i Göteborg. Gratis eller mot några öl.
Jag är sugen och har behov. Vad jag däremot inte har i dagsläget, är en Gtb-resa planerad. Hur pass brådis är det? 😄Elfa-trådbackar.
Måste bort från källarförrådet.
160 hög ställning, 1 stor, 1 mellan och 3 små backar. En skiva som funkar som lock. Finns lite märken från när jag monterade isär dem.
Hämtas vid Östra i Göteborg. Gratis eller mot några öl.
Börjar ledsna på att behöva lyfta undan backarna varje gång jag ska in eller ut ur förrådet så förr är ju trevligare än senare men ett par veckor är väl ingen kris egentligen.Jag är sugen och har behov. Vad jag däremot inte har i dagsläget, är en Gtb-resa planerad. Hur pass brådis är det? 😄
Fullt förståeligt. Den 29:e juli kommer jag att titta förbi Göteborg. Finns de kvar då tittar jag mer än gärna förbi.Börjar ledsna på att behöva lyfta undan backarna varje gång jag ska in eller ut ur förrådet så förr är ju trevligare än senare men ett par veckor är väl ingen kris egentligen.
Vi tar det igen, använd PM funktionen för privata meddelanden.Fullt förståeligt. Den 29:e juli kommer jag att titta förbi Göteborg. Finns de kvar då tittar jag mer än gärna förbi.
Bump.Jag har fyra stycken äldre (?) Lenovo-skärmar (två stycken av modellen på sista bilderna). Samtliga saknar HDMI-ingång. Samtliga startar, men jag har inte testat dem mer än så. Jag kan göra det försök med vidare (enklare) funktionstest vid seriöst intresse.
Bytes mot ett par finöl eller skänkes mot ett tack. Kan skickas mot fraktkostnad alternativt hämtas på Öland eller i Hammarby Sjöstad efter överenskommelse.
Hugger gärna det där! Pm:ar2 skivor (Avid 185 mm på ena enl märkning, andra ngt mindre, troligen 180 mm), en 160 mm. En buffé av bromsadaptrar. En lätt läckande billig shimanobroms, en SLX-broms där reglaget är bra, oket oklar funktion. Xt skivnav för QR. Enkla pedaler. 8-delat (nytt) reglage.
Allt eller inget! Svarar inte på detaljfrågor! Hämtas i Åkersberga. Skickas ej.
En Pioneer XV-DV77. Hemmabiosystem med DVD-spelare.
Fungerade fint senast det nyttjades, jag har kopplat in det i väggen, men inte i TV:n, idag och det surrar och lyser som det skall.
DVD-enhet, sub, satelliter, kablage samt en frän (?) display.
Upphämtning på Öland är att föredra. Kan släpas runt i närområdet men då mot en liten kasse finöl. I ömmande fall kan den släpas med hela vägen till Sthlm (eller någonstans längs vägen) men då får det nog bli i utbyte mot en relativt väl tilltagen kasse finöl...
Det låter som en perfect match. 🙂Tjena!
Hmm.. Behöver ju bättre ljud i källaren.. Ska ju över bron imorgon..
Yepp, 15 år gammal ungefär GPS som skickar NMEA data på BT serielänk. Gick 12-17 timmar på en laddning när de var nya. Användes väl oftast för att få in GPS i laptop så att man kunde köra kartprogram där.Någon form av blåtand och gps-sak. Inklusive fräckt (?) fodral. Exklusive laddare.
Oklar funktion, funktionalitet och övrig status. Detsamma gäller medföljande batteri.
Skickas mot fraktkostnad alternativt hämtas på Öland eller I Hammarby Sjöstad efter överenskommelse.
Det låter som att den kommer få sluta sina dagar i elektronikåtervinningen. Men ett litet tag kan den få ligga, storleken på den är ju fördelaktig.Yepp, 15 år gammal ungefär GPS som skickar NMEA data på BT serielänk. Gick 12-17 timmar på en laddning när de var nya. Användes väl oftast för att få in GPS i laptop så att man kunde köra kartprogram där.
Det låter som en begränsad skara. Å andra sidan är jag ingen båtmänniska av rang. 🙃För den som vill köra båtnavigering i laptop borde den fortfarande fungera, om den går att köra konstant ansluten till ström.
Puff. Står fortfarande kvar och ivägen.Puff. Rädda mig från mitt kaos 😁
Finns också en 50-garderob från Ikea. komplett med fyra hyllplan, alla delar med samma färg som dörren på bild.
Visa bilaga 560964
PmCraft CTM Ultra Carbon i storlek 45. Inköpta i januari och använda 55,3 km. Trevliga att springa med men passar inte mina fötter.
Camelbak Ultra Pro vätskeryggsäck i storlek L med två mjuka flaskor. Använd under ett halvår tills jag bytte till en Salomonväst.
Finns för avhämtning i Bohus.
Geometritabell? Funkar den för enduro? Eller är det mer lätt stig som gäller? Ser ut som plattisar men kan man montera SPD?Kvalitetstrehjuling från Winther som har mycket kvar att ge. Sitsen är justerbar i höjd och har två olika positioner i längsled att välja mellan. Tippbart flak förstås. Finns i Nynäshamn. Prövar här innan jag lägger ut den på FB Marketplace i någon lokal skänkesgrupp.
Visa bilaga 588034