Åfan, hänger salig Carl Lidbom på Happy, eller har du råkat posta i fel tråd?
Åfan, hänger salig Carl Lidbom på Happy, eller har du råkat posta i fel tråd?
Nääää...Är inte Happyride himmelen...
J[ooooooo]Nääää...
Vad vill farbror ha för lön då? Jag har några gamla däcksjärn och något 22mm tubdäck att löna med om det skulle göra saker gladare?Otack är världens lön!
Ordning på torpet! Bilder på roliga skyltar i för detta avsedd tråd. Bilder på fejkade tröjor med tryck som gör sig roliga över annan happyit i för detta avsedd tråd. Erbjudanden om bortskänkande av däckjärn och tubdäck i för det avsedd tråd. Etc.Vad vill farbror ha för lön då? Jag har några gamla däcksjärn och något 22mm tubdäck att löna med om det skulle göra saker gladare?
Ordning på torpet! Bilder på roliga skyltar i för detta avsedd tråd. Bilder på fejkade tröjor med tryck som gör sig roliga över annan happyit i för detta avsedd tråd. Erbjudanden om bortskänkande av däckjärn och tubdäck i för det avsedd tråd. Etc.
I övrigt får man tacka för erbjudandet men däckjärn har jag själv fler än jag behöver och hjul med fälgar för tubdäck saknar jag (och är ärligt talat inte så intresserad av), så tack men nej tack.
Ordning på torpet! Bilder på roliga skyltar i för detta avsedd tråd. Bilder på fejkade tröjor med tryck som gör sig roliga över annan happyit i för detta avsedd tråd. Erbjudanden om bortskänkande av däckjärn och tubdäck i för det avsedd tråd. Etc.
I övrigt får man tacka för erbjudandet men däckjärn har jag själv fler än jag behöver och hjul med fälgar för tubdäck saknar jag (och är ärligt talat inte så intresserad av), så tack men nej tack.
Man kan förstås se en tråd som en kategori. Dock finns i så fall överlapp mellan kategorier och en kategori kan finnas i flera upplagor.Japp! Kategorier ska vi ha!
Eller har jag missat nåt nu igen?
Jag inser att du skämtsamt anspelar på att happy inte har någon speciellt hård moderering och att trådar kan spåra ur rätt rejält jämfört med ursprungsämnet.Anarki? Fy så hemskt det skulle happy aldrig överleva!
Jag hade först tråden OT-märkt men bytte sen till TRAMS då jag tyckte att tråden är mindre värd/intressant än en hel del OT-trådar. Min tanke var att TRAMS snarast implicerar OT medan omvändningen förstås inte behöver gälla.
Jag hade först tråden OT-märkt men bytte sen till TRAMS då jag tyckte att tråden är mindre värd/intressant än en hel del OT-trådar. Min tanke var att TRAMS snarast implicerar OT medan omvändningen förstås inte behöver gälla.
Precis, som t.ex. gravel-manifestation.Håller inte med. Det kan också finnas OnT trams.
Frågan är dock om de trådarna taggas TRAMS. Jag tror inte det.Håller inte med. Det kan också finnas OnT trams.
Manifetrams?Precis, som t.ex. gravel-manifestation.
Frågan är dock om de trådarna taggas TRAMS. Jag tror inte det.
Nej, moderatorerna bestämmer naturligtvis.Nej, men det betyder inte att du inte behöver lägger till "OT".
Nej, moderatorerna bestämmer naturligtvis.
Givet att min hypotes om att OnT tramstrådar inte TRAMS-taggas tillför dock OT-tagning av TRAMS-taggade trådar ingen information.
Följa traditionen och inte TRAMS-tagga den vore väl rimligt?!Vad skulle du hade gjort då om du skulle öppna en OnT tramstråd?
Yepp. Verkar så.... solen lyser ju dock så nog borde det gå cykla?Är sommaren redan slut?
Verkar inte så..Yepp. Verkar så.... solen lyser ju dock så nog borde det gå cykla?
Jag lovar att cykla en runda så fort jag kommer hem!Verkar inte så..
i den här tråden är det redan stort mått av anarki:) en bild av en tryckt bruksanvisning i en tråd om skyltar är enligt mig lagom anarki, ingen större avvikelse kort sagt:)Jag inser att du skämtsamt anspelar på att happy inte har någon speciellt hård moderering och att trådar kan spåra ur rätt rejält jämfört med ursprungsämnet.
Total anarki i form av att alla postade totalt godtyckligt i olika trådar eller att det bara fanns en (möjligen tidssorterad) stor hög med inlägg tror jag dock skulle döda happy rätt omgående.
Följa traditionen och inte TRAMS-tagga den vore väl rimligt?!
Tramstrådar är det väl helt ok med lite vad som helst i.i den här tråden är det redan stort mått av anarki:) en bild av en tryckt bruksanvisning i en tråd om skyltar är enligt mig lagom anarki, ingen större avvikelse kort sagt:)
det är det oväntade inslagen i trådarna som 'är' happy. på gott och extragott.