Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Köp & Sälj
Recensioner
Artiklar
Video
Kalender
Turtips
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
[OT] [TRAMS] Den stora tråden med fejkade tröjor med tryck där du gör dig rolig över en annan happyit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranS" data-source="post: 4024451" data-attributes="member: 4122"><p>Ordning på torpet! Bilder på roliga skyltar i för detta avsedd tråd. Bilder på fejkade tröjor med tryck som gör sig roliga över annan happyit i för detta avsedd tråd. Erbjudanden om bortskänkande av däckjärn och tubdäck i för det avsedd tråd. Etc.</p><p></p><p>I övrigt får man tacka för erbjudandet men däckjärn har jag själv fler än jag behöver och hjul med fälgar för tubdäck saknar jag (och är ärligt talat inte så intresserad av), så tack men nej tack.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranS, post: 4024451, member: 4122"] Ordning på torpet! Bilder på roliga skyltar i för detta avsedd tråd. Bilder på fejkade tröjor med tryck som gör sig roliga över annan happyit i för detta avsedd tråd. Erbjudanden om bortskänkande av däckjärn och tubdäck i för det avsedd tråd. Etc. I övrigt får man tacka för erbjudandet men däckjärn har jag själv fler än jag behöver och hjul med fälgar för tubdäck saknar jag (och är ärligt talat inte så intresserad av), så tack men nej tack. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
[OT] [TRAMS] Den stora tråden med fejkade tröjor med tryck där du gör dig rolig över en annan happyit
Topp