Ä ru ingen prepper? Vedpanna och elverk är bra att ha!Perfekt! Huset har numera fjärrvärme så nyttan är begränsad, men nu känns det mycket bättre. Tack!
Jag bor i en papplåda med knappt trefas. Vedpanna är att drömma om.Ä ru ingen prepper? Vedpanna och elverk är bra att ha!
Vi får hoppas att världen håller sig lugn!Jag bor i en papplåda med knappt trefas. Vedpanna är att drömma om.
😂Brotcha upp patronlägena på sin franska frökenrevolver till en mer respektabel kaliber?
NjaBrotcha upp patronlägena på sin franska frökenrevolver till en mer respektabel kaliber?
Plana vevlagerhylsan/sätet i ramen.Febersjuk och uttråkad och surfade på denna tråd.
Vad är detta för hemgjorda verktyg till för?
Visa bilaga 596192
Plana är rätt, vevlagerhylsa är felPlana vevlagerhylsan/sätet i ramen.
Den här förhoppningen slog ju verkligen väl ut… Tack för att du jinxade världsläget!Vi får hoppas att världen håller sig lugn!
Nej, riktigt nära dockplana styrröret?
Ska du fråga samma fråga var 43:e minut? Jag är beredd. Fortfarande fel dock.hoppas verkligen inte de är världens onödigaste verktyg dvs för plana styrröret
gaffelröret inte styrröret va lite snabb på tangenterna ;)Ska du fråga samma fråga var 43:e minut? Jag är beredd. Fortfarande fel dock.
Nopegaffelröret inte styrröret va lite snabb på tangenterna ;)
NopePlana av BB-genomföringen?
Kanske en brotsch för sadelröret? Kan ibland behövas efter lödning/svetsning.Febersjuk och uttråkad och surfade på denna tråd.
Vad är detta för hemgjorda verktyg till för?
Visa bilaga 596192
Tyvärr felKanske en brotsch för sadelröret? Kan ibland behövas efter lödning/svetsning.
Nej, felPlana gaffeländar?
Du får nog säga det för det finns väl inte fler ytor på en cykel man kan tänkas vilja plana?
Behövs? NejMen.. behövs det någonsin?
Men visst funkar väl ahead-stammen så att undersidan med några distanshylsor mellan trycker mot styrlagret? Och att det då har betydelse att den ytan är plan för att få så jämn belastning på lagret som möjligt. borde det varaBehövs? Nej
Blir montaget bättre? Definitivt.
Dom styrstammar jag planat har alla haft sneda kontaktytor, som mest kanske 0,5mm. Ingen har varit i närheten av att bli ren runt om direkt.