OT: Vad gör man i Roubaix som inte har med fyrkantiga stenar och veldromer att göra?

SåsenFrÅsen

Aktiv medlem
OT: Vad gör man i Roubaix som inte har med fyrkantiga stenar och veldromer att göra?
Jag ska på en rambyggarkurs i Roubaix över påskveckan (10-17/4) och sedan stanna kvar för att se Paris-Roubaix. Jag kommer ha lite ledig tid kvällstid och hela lördagen. Tänkte att det finns en och annan här som varit i Roubaix och har tips på sånt man inte får missa och ställen man kan äta något gott(förutsatt att Covid och Påsken inte kastar grus i maskineriet)?

thomaslundstrom

Aktiv medlem
Jag ska på en rambyggarkurs i Roubaix över påskveckan (10-17/4) och sedan stanna kvar för att se Paris-Roubaix. Jag kommer ha lite ledig tid kvällstid och hela lördagen. Tänkte att det finns en och annan här som varit i Roubaix och har tips på sånt man inte får missa och ställen man kan äta något gott(förutsatt att Covid och Påsken inte kastar grus i maskineriet)?

Jag har bott och ätit på Mercure Grand Hotel. Det var ett habilt småstadspremiumhotell. Ungefär som att bo och äta på Stora hotellet i Jönköping eller annan mindre stad.

GoranS

Aktiv medlem
Käkar pommes med majonäs och dricker Trappistöl, till frukost, lunch och middag ?
Inleder man dagen med ett par hekto majonäs behöver man nog inte fundera på ngt ytterligare intag av vare sig öl, majonnäs eller pommes, under resten av dagen. Åtminstone skulle jag må riktigt pyton ...

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer