Hur då?Stackars kor.
Ser väldigt väldigt gott ut. Känner nästan doften.... hmmm... har ju en karre i bit i kylen....Körde ett litet race igår när min bror var på besök. En ko och två grisar i röken. Den tredje grisen ska skivas till pålägg idag.
Fläskestek körd i smokern och avslutad i grillen blev dagens höjdpunkt.
Visa bilaga 556736 Visa bilaga 556737 Visa bilaga 556738 Visa bilaga 556740 Visa bilaga 556741
Tur man kör mycket rub och låg temp helt enkelt.Nu vill jag ju inte vara en glädjedödare, men.... https://www.mabra.com/nyttig-mat/farligt-gott-med-grillat-alla-halsofallorna/6578188
Visst, men man får också välja risker som ger något tillbaka. Cykla landsväg är inte helt ofarligt, man kan sluta som kylarprydnad till en rattsurfare - trist risk, men cyklingen är värd den risken.Nu vill jag ju inte vara en glädjedödare, men.... https://www.mabra.com/nyttig-mat/farligt-gott-med-grillat-alla-halsofallorna/6578188
Ser fina ut! Vad är det för bröd?
Håller absolut med. Men ändå bra att ha koll på potentiellt farliga saker. Skär bort det där svarta brända förkolnade baraIngen av oss lever för evigt så trots att jag verkligen inte förespråkar en fatalistisk livsåskådningen så anser jag nog att man bör försöka fylla åren med liv snarare än att bara försöka maximera livet med år.
Ica surdeg, Va riktigt bra, smakade inte surdeg som tur är! Vill gärna inte ha brioche, det tycker jag smakar sockerkaka.Ser fina ut! Vad är det för bröd?
Det håller jag med om, dock delar inte hela mitt hushåll ideen att brioche är "mindre gott".Ica surdeg, Va riktigt bra, smakade inte surdeg som tur är! Vill gärna inte ha brioche, det tycker jag smakar sockerkaka.
Strax senare.Inget just nu. Väntar på att glöden ska bli färdig.
Coolt
Tjusigt! Du har en motor som snurrar köttklumpen?
Ja, spett och motor följde med grillen (en Broil King) men det finns lösa att köpa också har jag sett. Sen har jag gjort två rondeller för att underlätta montaget.Tjusigt! Du har en motor som snurrar köttklumpen?
Härligt!! Utgår ifrån att det blir gott - ser lovande ut!Ja, spett och motor följde med grillen (en Broil King) men det finns lösa att köpa också har jag sett. Sen har jag gjort två rondeller för att underlätta montaget.
Vad är det för styckdetaljer och hur lång tid tar det?