Ska man ha fler halsar får man automatisera:GoranS sa:Ah, det där var nya bekantskaper för mig.ForesterGuy sa:Bah, old stuff.
Om "Bah":et var riktat mot mitt inlägg ovanför så ber jag dock att få påpeka att dessa två spelar på olika halsar. Att ha tre personer som delar hals på en, låt vara 8-strängad, gitarr blir en lite annan grej.
Om man är ute efter cirkuskonserter och skumma instrument är väl annars denna (tyvärr rutten videokvalitet) något som förtjänar nämnas:
Ganska imponerande animering, rörelserna är väldigt exakta till ljudet.ForesterGuy sa:Ska man ha fler halsar får man automatisera:GoranS sa:Ah, det där var nya bekantskaper för mig.ForesterGuy sa:Bah, old stuff.
Om "Bah":et var riktat mot mitt inlägg ovanför så ber jag dock att få påpeka att dessa två spelar på olika halsar. Att ha tre personer som delar hals på en, låt vara 8-strängad, gitarr blir en lite annan grej.
Om man är ute efter cirkuskonserter och skumma instrument är väl annars denna (tyvärr rutten videokvalitet) något som förtjänar nämnas:
OjSambal Oelek sa:vi kör lite fredagssväng så man kommer i rätt stämning:
+1JTF sa:Eddie Meduza - Sveriges kompani
Hehe, tack. Här kommer en till klassiker:Masjevel sa:+1JTF sa:Eddie Meduza - Sveriges kompani
Den var det inte igår man hörde men jävlar va fin den är!
JTF sa:Hehe, tack. Här kommer en till klassiker:Masjevel sa:Jag kommer allt som oftast på mig att nynna på Runke Ball. En dag kommer jag göra det vid fel tillfälle.JTF sa:Eddie Meduza - Sveriges kompani
Såg "termosen" dyka upp på Eddies facebook nyligen. Genialiskt.
+1
Den var det inte igår man hörde men jävlar va fin den är!
Vore kul att se den maskinen i verkligheten!ForesterGuy sa:Ska man ha fler halsar får man automatisera:GoranS sa:Ah, det där var nya bekantskaper för mig.ForesterGuy sa:Bah, old stuff.
I början av 90-talet låg en skivaffär på Döbelnsgatan. Den hetta Sweet Freedom Records. Du hade älskat den.Sambal Oelek sa:Hittade denna pärla, andra låten nu, shit vad grym! helt i min smak:
jaså, coolt! 95 körde de till, har nog varit där. På den tiden rände jag runt skivbutikerna där ganska mycket. Kallades inte förresten Sankt Eriksgatan "#1 Record Street in Europe" :)JLarsson sa:I början av 90-talet låg en skivaffär på Döbelnsgatan. Den hetta Sweet Freedom Records. Du hade älskat den.Sambal Oelek sa:Hittade denna pärla, andra låten nu, shit vad grym! helt i min smak:
På nätet, ju: http://www.rootsmusicschool.com/shovel-guitar.htmlGoranS sa:Vore kul att se den maskinen i verkligheten!ForesterGuy sa:Ska man ha fler halsar får man automatisera:GoranS sa:Ah, det där var nya bekantskaper för mig.ForesterGuy sa:Bah, old stuff.