OT: Vad lyssnar du på för musik just nu?

GoranS

Aktiv medlem
Måste vara lite meckigt att resa med detta instrument, eller går det på något sätt att demontera för att bli av med den gigantiska halsen?

Senast ändrad:

GoranS

Aktiv medlem
Inte direkt något i alla fall jag går och nynnar på efter att ha hört det men åtminstone bitvis lite fascinerande ljudbild.

Örjan Lax

Aktiv medlem
Hasse#7 sa:
Örjan Lax sa:
...och här lite Atomic Swing :) från Dalarna!

Bossanova Swap Meet från 1994

Lite OT, men det är min kompis bil i videon. Alltså han ägde den innan videon spelades in.
Ha, va coolt! ?

Jag minns just den tiden (ca 1992-95) med extra stor nostalgisk glädje. Jag hade just tagit körkort men medans mina kompisar körde omkring med USA-muskelbilar som i videon eller "lastbilstrimmade" Mercedes-bilar så puttrade jag omkring i originalrenoverade Volvo Duett och Amazon.

Fast då och då kliade det i färgsprutararmen att lacka en trimmad Amazon med ca 150 hk ORANGE och sätta på 22-dekaler på sidorna... ?

Senast ändrad:

bluetail

Aktiv medlem
GoranS sa:
Riktig allsångsvarning från runt 4.40 och en bit framåt. ;-)

Riktigt spännande! Tack!

Mitt bidrag till det progressiva blir lite lugnare. Ett av mina favvisband Marillion med (i mitt tycke) en av deras bästa låtar Seasons End från 1989!

Hittade också denna i morse... Fantastisk bra cover på nämnda låt!!!
Fleesh - Seasons End

Senast ändrad:

qma

Aktiv medlem
Jobbet var lite köttigt och monotont idag. Jag blev sugen på aggro punk och tog en omlyssning av den här skivan, från vilken något spår är med i Bigger Slice of British Pie. Skum sidonot: Billie Joe Armstrong rattade mixerbordet till skivan, som släpptes 1997.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer