OT: Vad lyssnar du på för musik just nu?

Havoc 5

Aktiv medlem
Hej.
Första gången jag gör ett inlägg i tråden.
Tänkte skriva i starkölstråden fast den här låg faktiskt över i listan och jag fick för mej att den här är lämpligare.
Trots att jag druckit 9 starköl undrar jag dock....?

Jag har för länge sedan sett en video på youtube hur Chuck Berry mästrar Keith Richards och får denne att se ut som ett stackars barn då de försöker repetera och få till "Oh Carol".

Nu när jag söker får jag bara fram det färdiga tillsnyggade resultatet vilket inte alls blir intressant.
Nån som är en bättre sökare och fattar vad jag menar?

Sambal Oelek

Aktiv medlem
kan inte hjälpa Havoc 5 tyvärr, men det låter ju skoj om någon inte klarar följa en sådan enkel låt :) såg chuckan i Lisebergshallen för många år sedan. Han är grym!

[hr]

Porcupine Tree är nya favoritgruppen, den här plattan var ju inte att leka med heller, som en mildare form av Tool eller något...

itisasitis

Ny medlem
Sinnessjukt bra skiva, topp 5 på min personliga lista. Hade ynnesten att se PT när dom turnerade med The Incident. Avslutade med Anesthesize - tror inte jag var den enda i publiken som stod med ett jävla fånleende från början till slut.

Sambal Oelek sa:
kan inte hjälpa Havoc 5 tyvärr, men det låter ju skoj om någon inte klarar följa en sådan enkel låt :) såg chuckan i Lisebergshallen för många år sedan. Han är grym!

[hr]

Porcupine Tree är nya favoritgruppen, den här plattan var ju inte att leka med heller, som en mildare form av Tool eller något...

42Hz

Aktiv medlem
Två stofiler + en drös analoga syntar i en källare? ;)

The Analog Session - N5 From Outer Space

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Nya Opeth inhandlades idag! Den är rätt annorlunda den här plattan, igen :)

P1070146.jpg

BTW: Avslut var ju helgrymma, letade efter den med men hittade inte :(

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Passerade Minneapolis flygplats och köpte lite Prince-grejjer där på en speciell Prince-butik :) Ny avlyssnas 1999, grym skiva!

IMG_5057.jpg

PrinceMinneapolis.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer