OT: Vad lyssnar du på för musik just nu?

clnr

Aktiv medlem
Russian Circles. Konserten jag sett fram emot mest i år är flyttad så nu får det bli lite postrock på kontoret i stället.

clnr: Russian Circles är den konsert jag ångrar mest att jag har missat. Dom spelade här i sthlm för något eller ett par år sedan. Precis innan jag "upptäckte" dom. Googla dom och titta på 309 live, riktigt bra!

clnr

Aktiv medlem
clnr: Russian Circles är den konsert jag ångrar mest att jag har missat. Dom spelade här i sthlm för något eller ett par år sedan. Precis innan jag "upptäckte" dom. Googla dom och titta på 309 live, riktigt bra!
De har ju själva sagt att konserten är flyttad och inte inställd. Tack för tipset!

jonas-ni

Aktiv medlem
Youtube föreslog denna med Heather Peace. Hon var/är totalt okänd för mig. 'Hon har ganska mycket röst', hann jag tänka, sedan får hon besök på scenen ...

jonas-ni

Aktiv medlem
Denna kan vara sevärd även om det skulle vara så att man ännu inte kommit över sorgen över att stackars Lars Ulrich inte hade råd med viss guldplätterad bar/badutrustning. Observera att helikoptern som syns ibland inte är CGI.

clnr

Aktiv medlem
Min karantän-AW: Baroness - Gold and Grey på vinylspelaren och ett glas pastis brevid. Så bra som det kan bli så här en fredagskväll efter löning när man uppmanas att inte gå ut.

SGS

Aktiv medlem

Efter alla år. Inga personliga favoriter egentligen, men jäklar vad de fortfarande kan.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer