Men vafan, det måste ju betyda att jag bara var någonstans mellan fem och tio år när jag stod där framme i vimlet (och dessutom sänkt ett par pilsner innan, och kört bil till Göteborg).15 år sedan man stod där på planen och headbanga till Maidentiden går för fort.
Iron Maiden - Revelations (Live At Ullevi 2005, Sweden)
Lyssnade lite och tycker det påminner om Somali Yacht Club. Ska lyssna mer, intressant.
Det där var nytt för mig och jag tyckte ändå mig ha rätt bra koll på just den genren..För alla fans av 90-talets alt rock.
Håller med, har sett honom några gånger, bäst var nog på Ramones-museet i Berlin med typ 20 pers i publiken. 5 Euros at the door.Kjellvander har hög lägsta nivå, men tycker ändå att albumen ändå bleknar jämförst med att se honom live.
Det är ju ny musik, skivan kom i somras. Men det låter ju som att den är inspelad 1994.Det där var nytt för mig och jag tyckte ändå mig ha rätt bra koll på just den genren..
Lyssnat nu, svinbra, tack för tips! Tillbakakaka:Det är ju ny musik, skivan kom i somras. Men det låter ju som att den är inspelad 1994.
Bra låt och bästa videon..