[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

kolan

Aktiv medlem
15 år sedan man stod där på planen och headbanga till Maiden :cool:🤘tiden går för fort.
Iron Maiden - Revelations (Live At Ullevi 2005, Sweden)

Senast ändrad:

Implosion

Aktiv medlem
15 år sedan man stod där på planen och headbanga till Maiden :cool:🤘tiden går för fort.
Iron Maiden - Revelations (Live At Ullevi 2005, Sweden)

Men vafan, det måste ju betyda att jag bara var någonstans mellan fem och tio år när jag stod där framme i vimlet (och dessutom sänkt ett par pilsner innan, och kört bil till Göteborg).

Märkligt...

grondahl

Aktiv medlem
Kjellvander har hög lägsta nivå, men tycker ändå att albumen ändå bleknar jämfört med att se honom live.

Senast ändrad:

SIE

Aktiv medlem
Kjellvander har hög lägsta nivå, men tycker ändå att albumen ändå bleknar jämförst med att se honom live.
Håller med, har sett honom några gånger, bäst var nog på Ramones-museet i Berlin med typ 20 pers i publiken. 5 Euros at the door.
Något jag kan tycka är lite tråkigt är att av det som en gång var Loosegoats finns nu noll kvar i musiken. Men vafan, klart karln ska följa sin musa 🙂

Stervelo

Aktiv medlem
The Ray Brown Trio, Live at the LOA, till och med lilla beolit 17 lyckas få fram nerven i det.
Satans bra ljudfralla.

SIE

Aktiv medlem
Få skiner ikapp med Kalle Pedal avseende engagemang och rockänroll-jävlaranamma, jag är väldigt avundsjuk på de som hann fånga dem live:

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer