Coolt! Som Hammarkullekarnevalen fast störreSamba och så
Instämmer med scootrarna. Fuck 2000!! Kul också att videon är gjord i Göteborg, de cruisar på Avenyn!
Åh. Årets julklapp kan mycket väl bli en resonatorgitarr permanent stämd i open G (?)
Samba å så.....Coolt! Som Hammarkullekarnevalen fast större![]()
Och gillar man bokstavligt talat den melodin så tipsar jag även om dessa tvåPoppigt och nästan bortglömt:
L7 var förband till Faith No More i Lisebergshallen 1992, det var tider det!Poppigt och nästan bortglömt:
Coolt! Jag var bra peppad på att se FNM på Liseberg i somras men det gick ju åt pipanL7 var förband till Faith No More i Lisebergshallen 1992, det var tider det!
Pink Floyds mest underskattade låt, hörde den första gången när jag var 8 bast och gick igenom morsans LP-skivor och jag gillar den skarpt fortfarande.
PF är en dörr jag ännu inte vågat öppna (utöver hitsen), känns inte som att det funkar att bara doppa tån. Var börjar jag om jag vill kliva in i en hel platta? Läge nu när man är 40+ antar jagPink Floyds mest underskattade låt, hörde den första gången när jag var 8 bast och gick igenom morsans LP-skivor och jag gillar den skarpt fortfarande.