[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

JBogevik

Aktiv medlem
PF är en dörr jag ännu inte vågat öppna (utöver hitsen), känns inte som att det funkar att bara doppa tån. Var börjar jag om jag vill kliva in i en hel platta? Läge nu när man är 40+ antar jag 🙂
De har ju lite olika sound på olika plattor men "Dark side of the moon" eller "Wish you were here" är nog bra plattor att starta med, låten "have a cigar" på den sistnämnda är en personlig favorit.
Fint att du har bland det godaste godiset kvar i påsen 😄

nieves

Aktiv medlem
PF är en dörr jag ännu inte vågat öppna (utöver hitsen), känns inte som att det funkar att bara doppa tån. Var börjar jag om jag vill kliva in i en hel platta? Läge nu när man är 40+ antar jag 🙂
Animals helt klart, ju mer jag lyssnar desto bättre blir det. Åker jag tåg eller flyg långt så är det ofta jag drömmer mig bort till Animals.
Wish you where here är en platta jag också gillar mycket av personliga skäl. Första barnet var 12 dagar försenat och titelåten ett självklart val medans jag väntade hemma på att få hämta hem mamman och barnet från sjukhuset. Får fortfarande gåshud när jag hör den spelas på radion.

Senast ändrad:

123456789

Aktiv medlem
Animals helt klart, ju mer jag lyssnar desto bättre blir det. Åker jag tåg eller flyg långt så är det ofta jag drömmer mig bort till Animals.
Wish you where here är en platta jag också gillar mycket av personliga skäl. Första barnet var 12 dagar försenat och titelåten ett självklart val medans jag väntade hemma på att få hämta hem mamman och barnet från sjukhuset. Får fortfarande gåshud när jag hör den spelas på radion.
Crude ss..

SIE

Aktiv medlem
Lyssnar inte ännu, men överväger att dubbla denna killens (?) menstruella (kan man säga så?) lyssnarskara pga tilltalande estetik.
98C539D6-F863-40F3-BF20-4528A42956A9.png

jingleyschmidt

Aktiv medlem
Alla ni filmskapare, och särskilt inom MTB-segmentet, här får ni ett jävla kanontips om ni siktar på att göra en fartfylld, actionspäckad MTB-film!

00:00-00:20 Intro, förtexter, logos och skit
00:20-01:05 Någon rullar in, kanske lite slowmo, ingen jätteaction, men sen lead up till 01:06
01:06 - ETT JÄVLA DROP OCH SJUHELVETES ACTION!

Jag behöver inga credits! Skicka filmen i ett PM sen bara så jag får se!

D

Deleted member 43681

Guest
När jag lyssnar på denna drömmer jag om att cykla fatbike i fjällvärlden någon sommar i framtiden...

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer