Spacekitty
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Gillade är nog inte rätt ord fast det ligger något i det. Kommer alltid att gilla , och det är enda bläcket jag har på kroppen, men trots att jag ser fram mot pensionärsboende i Spanien om mindre än 10 år så lyssnar jag mest på betydligt modernare(många skulle säga skränigare) musik idagManurhin2: Nej gillade du Motorhead var det ju piano du skulle ha satsat på ...
Klarinett funkar inte ...
ser fram mot pensionärsboende i Spanien om mindre än 10 år
Kommer såklart inbjudan till alla i tråden bara jag installerat rejäl ljudanläggning och köpt några kartonger JDGlöm inte lämna adress på forum !!!
Vilket påhopp. Dom lyssnar väl i smyg isfInte till alla för fan ! En del lyssnar house och indie
Vi ska gunga Spanien ( blir det Spanien ?) med TUNG metall .......
Du har delvis rätt.Ljudanläggning och JD? Du menar massör och apotek? Är ju trots allt ett cykelforum.
Håller med, men är det inte en musiktrådNi har hamnat fel, det här är ingen chatt.
Man skriver inte om 14-åriga sambos på nätet, då knackar det snart på dörrenGlöm inte lämna adress på forum !!!
Jag har ett problem med MIN flytt till värme som pensionär : min sambo är yngre 14 år
Men å andra sidan , jag kan hitta ännu yngre i Spanien , eller Portugal![]()
min sambo är yngre 14 åran skriver inte om 14-åriga sambos på nätet, då knackar det snart på dörren![]()
Om det är så du vill ha det. Då är min fru också yngre, 4 årmin sambo är yngre 14 år