[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

Manurhin2

Aktiv medlem
Manurhin2: Nej gillade du Motorhead var det ju piano du skulle ha satsat på ... :sneaky:

Klarinett funkar inte ...
Gillade är nog inte rätt ord fast det ligger något i det. Kommer alltid att gilla , och det är enda bläcket jag har på kroppen, men trots att jag ser fram mot pensionärsboende i Spanien om mindre än 10 år så lyssnar jag mest på betydligt modernare(många skulle säga skränigare) musik idag🤘😁

M

jarek996

Aktiv medlem
Inte till alla för fan ! En del lyssnar house och indie :LOL:
Vi ska gunga Spanien ( blir det Spanien ?) med TUNG metall ( + eventuellt Junior Brown 😉 ) .......
JD passar bra , men till mig kan du fixa några flaskor gammal Rom .

Senast ändrad:

Manurhin2

Aktiv medlem
Ljudanläggning och JD? Du menar massör och apotek? Är ju trots allt ett cykelforum.
Du har delvis rätt.
Eftersom detta är en musiktråd så håller jag på och undersöker andra möjligheter än traditionell rehab och smärtlindring.
Mitt upplägg kommer troligtvis bli:

3-4 timmars cykling i berg
Direkt vid hemkomsten dödsmetall på ca 130db för vibrationsbehandling av musklerna.
När man börjar bli sliten efter några veckor lägger jag till några pavor Jack Daniels direkt vid hemkomst för smärtlindringen.
Om det finns fulkokad JD så kommer upplägget vara extremt gynnsamt för miljön då det knappt kräver några transporter.

Jag håller för närvarande på och söker modern forskning som stödjer mina teorier, folk har lätt att dra förhastade slutsatser om allt så det gäller att ha torrt på fötterna

M

jarek996

Aktiv medlem

bandet "smakar" bättre än Carlsberg och Tuborg ( som smakar INGENTING å andra sidan 😉 ) .......

Senast ändrad:

Guaruska

Aktiv medlem
Till er som gillar 90-talets Mr Bungle och som e lite trötta på korvfesten denna musiktråden består av. Låt mig presentera 2010-talets spanska mr bungle, bestående av 4 tjejer o 5 killar: Mafalda

jarek996

Aktiv medlem

När jag såg killen ( 93-94 ? ) i Lund ( med VAI - Sex&Religion ) , då visste jag redan att han är en GENIUS !!!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer