[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

josofin

Aktiv medlem
När man inte fått cykla på 6 veckor och ortopeden säger minst 6 veckor till.....
Screenshot_20210710-170210_Spotify.jpg

Woodknocker

Aktiv medlem

Det här är ju för fasiken en av Lance Armstrongs favvolåtar! Och bara för att reta upp de lättkränkta hehe så ska jag nämna att jag drömde en helt bisarr natt i natt.

Det var Tour De France och det var Lance Armstrong, Froomes och bodybuildern Ronnie Conneman som var de tre första, så då levererar Ronnie absoluta watt och får fram Lance Armstrong till Froome som sedan blir köttsylta då han saknade sprint. Ja Lance var ganska överlägsen alltså. Men nu har jag ont i höftböjaren, dags träna.

Woodknocker

Aktiv medlem
Mår mycket dåligt, ja en frustration. Helskottan vad allt går emot mig cykelvägs. Jag fick några KOMs som jag aldrig skulle fått på cyclegears aluminiumram men nu är det kanske dags att kasta in handduken efter 1 månads användning!! Det är faktiskt ren jävla katastrof.

Jag tänker dock (fortfarande) inte ge upp så nu blir det träning inomhus, som tur är ska det regna nästa vecka. Det enda jag har cykelvägen är min starka motor och den måste underhållas med träning!

Mycket smärta:

Woodknocker

Aktiv medlem
Nu blev allt ketchup (igen). En vecka kvar av min träningscykel dock så får bli en tur till Hornbach, Undrar hur stor en aircondition är.

Jag önskar att jag var kass och dålig, att jag inte hade någon motor att underhålla. Skulle blivit tandläkare! Syndat lite på helgerna bara.
Det är en stor synd alltihopa. mjao Eller så skulle jag blivit cykelmekaniker :unsure:

Senast ändrad:

Woodknocker

Aktiv medlem
Rätt inkägg i rätt tråd!*

Det har gått en dag sedan allt slogs i spillror med röret och det känns redan kasst! Inte ens en AC kan man besluta sig för, den ena är bra på sitt sätt men den andra verkar lockande och givande på så många andra sätt. Varför fick jag inte lov att bli någon slags fotist (löpare). De har det sååå enkelt, herregud cykling är ju värre än ishockey för fasikens skull. Ishockey kan man utöva fast att munderingen är kass, en del på cykeln och det är good bye. Avråder det starkaste ifrårn cykling när det gäller andra!

Woodknocker

Aktiv medlem
Jag har misslyckats, har gått från ödlan till suggan. Istället för att pressa och tänka watts har jag börjat tänka gram och det är patetiskt. 380-390 watts i 4 eller 5 minuter vad är det, det är i vart fall ingen uppgradering för det har jag tryckt förr och förr skulle jag inte vara kvar i? Latmask! Det är ju Phil Gaimons siffror som borde vara aktuella, i vart fall i 5 minuter. Träsktroll!

Men nu kommer jag få kämpa för nya gaffeln är minst 250 gram tyngre och vem vet hur aero den är? Allt för att jag drömde iväg till nästa uppgradering, man ska ta tillvara på det man har i ögonblicket. Kobran eller ja ödlan sa vi.

Därför ger jag er ödlans låt:

Woodknocker

Aktiv medlem

Tänker logiskt, tänker bra, tänker som en normal människa. Beställde till och med en ny ant+ på överpris bara för att få den imorgon och därmed "slippa" sitta som en bitch och gnälla i en hel vecka, för nästa vecka ska det regna hela jädra veckan och då måste jag Zwifta.

Nu är allt fokus denna i grund och botten buggade sport. Det känns inte som att cykling skulle gått igenom om det var ett datorprogram, så mycket som kan bugga.... Återigen... vi behöver göra cyklingen mer lik löpningen!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer