[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

nieves

Aktiv medlem
Amanda Bergman har en speciell och mycket behaglig röst.
Väldigt bra. Jag gillar sång väldigt mycket och en favorit från förr är Elizabeth Fraser.
Här i Cocteau Twins. Hon har ju gjort rätt mycket med Massive Attack, Sagan om Ringen (lament to Gandalf) mm.
För mig var hennes röst nånting alldeles extra. Var just för att den inte längre når samma höjder p.g.a långt uppehåll.

nieves

Aktiv medlem
En annan som i mitt tycke inte längre håller måttet (smakmässigt) är Sia Furler. Här med ett otroligt avslut (04m40s)av Breathe Me, ståpäls.

Juhlin

Aktiv medlem
Egentligen sitter jag och tittar på hela spelningen, och jag vet inte vad det är för fel på mig, men det här hade jag betalat en del för att få se:

Eddy

Aktiv medlem
<iframe width="560" height="315" src="
" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

SIE

Aktiv medlem
<iframe width="560" height="315" src="
" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
Honom lyssnade jag på hela eftermiddagen igår, varpå jag sedan körde nytt personbästa på både Holken och Bongen!

Edit: det är alltså två stigar i Änggårdsbergen.

uandt

Aktiv medlem
Lite besviken att det är så tyst om Maiden plattan här eftersom det var sånt jag trodde folk gillade i den här tråden. Lyssnar på den nu, trallig och trevlig!

storfiskarn

Aktiv medlem
Screenshot_2021-09-04-11-28-35-634_com.spotify.music.jpg

SIE

Aktiv medlem
Beatles, kommenterat av Rick Rubin och Paul McCartney. Än så länge lever den upp till all hype, hur gubbigt det nu må verka.

MrSthlm

Aktiv medlem
Nu kör vi lite mer death metal blandat med stråkar och synt från Nederländerna.

Phlebotomized, från senaste plattan tror jag, bandet grundades för drygt 30 år sedan. Titlarna lämpar sig utmärkt för cykling. ;-)

"Pain, Resistance, Suffering" - Phlebotomized

"GPS" - Phlebotomized

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer