[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

SIE

Aktiv medlem
Black Metal-covers av kända pophittar. Jag är konfunderad.

The Pointer Sisters‘ “I’m So Excited”; Whitney Houston‘s “I Wanna Dance With Somebody”; No Doubt‘s “Don’t Speak”; Spice Girls‘ “Viva Forever”; Britney Spears‘ “Baby, Hit Me One More Time”; Christina Aguilera‘s “Genie in a Bottle”; Backstreet Boys‘ “I Want it that Way”; S Club 7‘s “Don’t Stop Moving”; Zac Efron‘s “Bet on It”; Kanye West‘s “Welcome to Heartbreak”; Twice‘s “What is Love”; The Kid LAROI‘s “Stay”
Beatallica kan nog öka förvirringen ännu mera:

me.I.am

Aktiv medlem
Dålig monty python sketch för dig, nyskapande uppfriskande metal för mig.

Jo, alla gillar inte samma, och tur är det, hade varit tråkigt annars. Iofs tycker, eller tyckte, jag det var en bra låt tills hon börjar growla. Gillar en vacker melodiös sång till hårt komp, även om jag kan tycka att det inte är något nytt. Jag bryr mig inte så mycket om vilket fack man stoppar in låten i, är det snyggt så är det.

Eddy

Aktiv medlem
<iframe width="560" height="315" src="
" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

sdx

Aktiv medlem
originalet.
<iframe width="525" height="394" src="
" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Paco

Aktiv medlem
Pratade med en gammal polare och vi kom fram till att i år är det 36år sedan vi så Iron Maiden första gången.
F1B67091-A4E6-4F40-AF09-C9EEF6444A6B.jpeg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer