Det finns två artister/band som kan framkalla större känslor än vanlig gåshud hos mig.Jag borde nog fan sova nu men fastnar ju i musiken..
Orkar man inte en pig-skiva kan man nöja sig med en pig-låt.Ny Pig skiva!!!!
Fel tråd!?Orimligt nöjd med nya flaskorna.
Fick hela det bandet alltså gå in för 80 eller 60 kronor?Fireside!
Kollade tidigare idag upp vilket år det var jag såg dem live på festival, och fann det till sist (1998) inkl resten av banden:
Visa bilaga 584105
Hygglig tvådagars-lineup för 70 spänn ändå 🙂
Ja, festivalen gick sedermera i graven pga ohållbar ekonomi..Fick hela det bandet alltså gå in för 80 eller 60 kronor?
Nog trodde jag ändå att nån skulle göra kopplingen...Fel tråd!?
Hm, det var nog att kasta pärlor för punksvinen i mitt fall. Noll koll på den genren.Nog trodde jag ändå att nån skulle göra kopplingen...
Hysfat säker jag var på festivalen under din :)Fireside!
Kollade tidigare idag upp vilket år det var jag såg dem live på festival, och fann det till sist (1998) inkl resten av banden:
Visa bilaga 584105
Jävlar va dyrt inträde 😉Hysfat säker jag var på festivalen under din :)
Gedigen blandning på TullakrokFireside!
Visa bilaga 584105
Lokala band plus de som var up and coming var Tullakroks melodi tills de sjönk nån gång tidigt 2000-tal. Men jag minns iofs att jag såg Bob Hund där första gången (för mig) kanske 95-96, då var de ju redan etablerade. Kanske lokalrabatt på gaget.Gedigen blandning på Tullakrok
Såg dem i Malmö i somras och de levererade ganska tajt musik och mycket bra underhållning, som jag antar har övats upp genom idogt nötande. I heard they suck live-plattan var ju rätt bra i sig, men nu har de ju övat i 20 år till. Synd att slopa det nu.Kan inte säga att jag lyssnat jättemycket på NOFX de senaste 20 åren men när skivan som låten nedan är med på kom 1992 gick den varm i pojkrummet. Snart lägger de av...
![]()
NOFX Set to Break Up in 2023 After 40 Years
According to frontman “Fat Mike” Burkett, the band will play their last show in their hometown of L.A.www.billboard.com
Antagligen, men sen var ju gagen väldigt låga då. Har något minne av att Fireside tog 15k för spelning runt 00-talet och de var ju ganska så stora då.Lokala band plus de som var up and coming var Tullakroks melodi tills de sjönk nån gång tidigt 2000-tal. Men jag minns iofs att jag såg Bob Hund där första gången (för mig) kanske 95-96, då var de ju redan etablerade. Kanske lokalrabatt på gaget.
Antagligen, men sen var ju gagen väldigt låga då. Har något minne av att Fireside tog 15k för spelning runt 00-talet och de var ju ganska så stora då.
Sideshow Bob, dom saknar man ju lite extra.
Japp. Men man kan hålla tillgodo med brorsornas gemensamma platta som dessutom funkar ypperligt nu när det är höst:Sideshow Bob, dom saknar man ju lite extra.
Japp. Men man kan hålla tillgodo med brorsornas gemensamma platta som dessutom funkar ypperligt nu när det är höst:
Haha nej det var everything about you 🙂katter i kratern
Så dök den upp här också till slut. Mycket märklig. Historien finns här.