[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

Pepperazzi

Aktiv medlem
Orimligt nöjd med nya flaskorna.

Bilagor

• received_566279341914668~2.jpeg
    received_566279341914668~2.jpeg
    93.7 KB · Besök: 20

SIE

Aktiv medlem
Gedigen blandning på Tullakrok
Lokala band plus de som var up and coming var Tullakroks melodi tills de sjönk nån gång tidigt 2000-tal. Men jag minns iofs att jag såg Bob Hund där första gången (för mig) kanske 95-96, då var de ju redan etablerade. Kanske lokalrabatt på gaget.

SIE

Aktiv medlem
Kan inte säga att jag lyssnat jättemycket på NOFX de senaste 20 åren men när skivan som låten nedan är med på kom 1992 gick den varm i pojkrummet. Snart lägger de av...
Såg dem i Malmö i somras och de levererade ganska tajt musik och mycket bra underhållning, som jag antar har övats upp genom idogt nötande. I heard they suck live-plattan var ju rätt bra i sig, men nu har de ju övat i 20 år till. Synd att slopa det nu.

icecreamo

Medlem
Lokala band plus de som var up and coming var Tullakroks melodi tills de sjönk nån gång tidigt 2000-tal. Men jag minns iofs att jag såg Bob Hund där första gången (för mig) kanske 95-96, då var de ju redan etablerade. Kanske lokalrabatt på gaget.
Antagligen, men sen var ju gagen väldigt låga då. Har något minne av att Fireside tog 15k för spelning runt 00-talet och de var ju ganska så stora då.

Sideshow Bob, dom saknar man ju lite extra.

ADD

Aktiv medlem
Så dök den upp här också till slut. Mycket märklig. Historien finns här.

Topp