[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

Bonzo

Aktiv medlem
Alternativt att Tim var ett riktigt as, vilket man nog får vara om man blir dumpad till förmån för Josh Homme som inte direkt verkar vara äktenskapsmaterial.
/Skvaller-SIE
Jo, börjar man dejta en 16-åring när man är 30 så är man kanske inte den skönaste snubben.

SIE

Aktiv medlem
Samtidigt på reddit 😬

F4F25EF2-C6F9-4204-9DA4-56B2CE27376E.jpeg

SIE

Aktiv medlem
Jag har alltid funnit det märkligt att han inte varit med på Jills Veranda. Och idag läser jag till och med att hans numera sambo Frida Hyvönen är med i kommande säsong.
Det är en antkjellvanderskonspiration!

Å andra sidan är han väl knappast en person som vill ha uppmärksamhet. Men man kan ju hoppas..

Domestique

Aktiv medlem
Inte för att va sån, men jag är sån och kör på ytterligare en variant på Joe Morello o take five, i mina ögon den bästa jazztrummisen nånsin. Galet! (Sen har jag ju förstås många andra favoriter men fram på helgkvällarna landar jag ofta bland legendarerna..)

robwrnr

Aktiv medlem
Jag har alltid funnit det märkligt att han inte varit med på Jills Veranda. Och idag läser jag till och med att hans numera sambo Frida Hyvönen är med i kommande säsong.

Å andra sidan är han väl knappast en person som vill ha uppmärksamhet. Men man kan ju hoppas..
Aldrig sett ett avsnitt av Jills Veranda men är väl som du säger inte riktigt hans grej att medverka i sådant.

grondahl

Aktiv medlem

Känns extremt långt ifrån min bild av Kjellvander att sitta och fläka ut sig i tv. Men han är grym tycker jag, speciellt live.

Å andra sidan så verkar även Hyvönen vara en på person med integritet. Och Ritschard ska väl också vara med i kommande säsongen.

SIE

Aktiv medlem
Känns extremt långt ifrån min bild av Kjellvander att sitta och fläka ut sig i tv. Men han är grym tycker jag, speciellt live.

Å andra sidan så verkar även Hyvönen vara en på person med integritet. Och Ritschard ska väl också vara med i kommande säsongen.
Det har blivit några riktigt bra program genom åren, t ex Amanda Werne/Slowgold (som dök upp med önskan att skjuta pistol och spela Neil Young), Titiyo, Dregen, Joel Alme, Kristian Gidlund för att nämna några.

Är inte alls glad i kändis-möter-kändis-formatet, men detta är undantaget, kanske för att det fokuserar på personliga relationer till musik i allmänhet och Americana i synnerhet. Är bra taggad på Ritschard även om han nästan känns överkvalificerad.

Bonzo

Aktiv medlem
Inte helt oväntat att jag klickade älska-ikon på den här. Jag har t o m en likadan fuzzwah som på albumet.. 😉
Härligt. Men det är fan få som kontrollerar oväsen lika bra som William Reid.
Lyckade se dem live precis innan de gick isär där i slutet av 90-talet. (Roskilde -97 kanske?) Trevlig spelning, men det märktes att båda bröderna hellre skulle varit någon annanstans.

Köp & Sälj

Topp