Mycket bra!Dåligt med musik idag? Vi startar veckan med en gammal klassiker från historiens kanske bästa duettpar.
För den oinsatte kan jag lägga till att hela plattan är helt fantastisk. Föredrar faktiskt till och med deras version av "Jackson" framför Johnny och Junes'.
Mycket bra!
TIllåt mig att tipsa om en version med visuell underhållning
Kuriosa: i slutet av 90-talet var det antingen hip hop eller 60/70-talsrock som gällde i skatevids. Den så kallade ”skatepunken” har mestadels lyst med sin frånvaro.
Ja sant 🙂 tänker snarare att när det väl dök upp någon typ av punk i skaterullarna så var det oftare Misfits än MillencolinVi har dock tex stoner bandet Fu Manchu som var rätt stora inom skatescenen (åtminstone i USA). 🙂
Himmelskt bra. Den måste jag jaga rätt på!Dåligt med musik idag? Vi startar veckan med en gammal klassiker från historiens kanske bästa duettpar.
För den oinsatte kan jag lägga till att hela plattan är helt fantastisk. Föredrar faktiskt till och med deras version av "Jackson" framför Johnny och Junes'.
Varit sugen på Tidal ett tag, men det är ju just det där med utbudet som håller mig kvar på spotify.Vad sjutton, finns inte på Tidal...
Får lyssna igenom en äldre platta istället "Monolith of the Malign"
Kanske är dags att byta trots att ljudkvalitén är bättre på Tidal. Långt ifrån säkert man verkligen hör skillnad på ljudet ändå.... 🙃Varit sugen på Tidal ett tag, men det är ju just det där med utbudet som håller mig kvar på spotify.
Tråkigt.
Jag provade men kör fortsatt spotify.Kanske är dags att byta trots att ljudkvalitén är bättre på Tidal. Långt ifrån säkert man verkligen hör skillnad på ljudet ändå.... 🙃
Förr så satt jag mest o lyssnade på ljudet istället för musiken till för några år sedan🤣Kanske är dags att byta trots att ljudkvalitén är bättre på Tidal. Långt ifrån säkert man verkligen hör skillnad på ljudet ändå.... 🙃
Världens bästa band. Snyggt att du lade upp det där 10 minuter efter att låten släpptes👍👍👍
Förekommer lite här och där i Tarantino filmer. Summer Wine är skön.Dåligt med musik idag? Vi startar veckan med en gammal klassiker från historiens kanske bästa duettpar.
Nja, gör de verkligen det? Brukar ha hyfsad koll på filmmusik, men jag försöker komma på om jag kan minnas att de är med i någon av hans filmer, men där går jag bet. Nancy har väl iofs en låt i Kill Bill, men som duo kommer jag inte på något.Förekommer lite här och där i Tarantino filmer. Summer Wine är skön.
Bra timing av mig! Fördelen med RSS-flöden.Världens bästa band. Snyggt att du lade upp det där 10 minuter efter att låten släpptes👍👍👍
Jag får kolla upp det. Tror jag hämtat låtar som theme/soundtrack.Nja, gör de verkligen det? Brukar ha hyfsad koll på filmmusik, men jag försöker komma på om jag kan minnas att de är med i någon av hans filmer, men där går jag bet. Nancy har väl iofs en låt i Kill Bill, men som duo kommer jag inte på något.
Tja, ganska bra melodisk hårdrock ändå!Myrath kan jag rekommendera om man är sugen på annorlunda hårdrock.
Det där var riktigt jävla bra. Varför har jag totalt missat dem tidigare?
Det var ett tag sedan. Necrospirituals snurrar ibland dock.Det gjordes tung musik 1991 också
Det där var riktigt jävla bra. Varför har jag totalt missat dem tidigare?
Misstänker att det till stor del beror på att jag i stort sett slutade lyssna på ny musik strax innan milennieskiftet.Vet inte.. 😉
Misstänker att det till stor del beror på att jag i stort sett slutade lyssna på ny musik strax innan milennieskiftet.
Vaknade i morse och var på humör för lite Happy Mondays, men nu har jag lyssnat på The Twang hela morgonen istället. Bra skit indeed.