[ot] Våga visa dina naturbilder! ;-)

josofin

Aktiv medlem
20210718_121300.jpg

Bävern har varit i farten

Alex Supertramp

Aktiv medlem

jingleyschmidt

Aktiv medlem
Som vanligt "farligt" att göra inlägg direkt efter jingleyschmidt med tanke på den otroliga kvaliteten på bilderna. Men jag gör ändå ett försök: Stora å små djur på gårdagens promenad
Visa bilaga 505066
Visa bilaga 505067
Inget fel på fotona! Jag jobbar ju lite med RAW-filerna i Lightroom efteråt, vilket kan göra stor skillnad på helhetsintrycket. Ett foto kan gå från fint till finare, och det kan vem som helst med lite känsla fixa väldigt enkelt. :D Tack så jättemycket för kommentaren dock! Blev väldigt glad. :)

jingleyschmidt

Aktiv medlem
Promenade runt strömmen igår. Lyckas tamefan aldrig ta någonting vettigt där omkring, i alla fall inte någon vy-bild över omgivningarna. Nu är det ju som väl är gjort en miljard gånger innan så ingen behöver se mina foton också. Men finns ju annat smått och gott man kan fota längs vägen istället.

_DSC4882_Small.jpg

_DSC4933_Small.jpg

_DSC4941_Small.jpg

_DSC4964_Small.jpg

Mediokern

Aktiv medlem
Inget fel på fotona! Jag jobbar ju lite med RAW-filerna i Lightroom efteråt, vilket kan göra stor skillnad på helhetsintrycket. Ett foto kan gå från fint till finare, och det kan vem som helst med lite känsla fixa väldigt enkelt. :D Tack så jättemycket för kommentaren dock! Blev väldigt glad. :)
Aha, det är väl där jag tappar en del av "känslan". Det blir vad det blir när jag tar bilder.
Det kostar ju inget extra att ge beröm när man tycker nån gör nåt bra - så fortsätt ta fina bilder (och redigera dem i Lightroom) 😉

jingleyschmidt

Aktiv medlem
Aha, det är väl där jag tappar en del av "känslan". Det blir vad det blir när jag tar bilder.
Det kostar ju inget extra att ge beröm när man tycker nån gör nåt bra - så fortsätt ta fina bilder (och redigera dem i Lightroom) 😉
Huvudsaken är man är ute och fotar och har roligt! Sen kan man ju nörda ner sig något djävulskt i foto, precis som med cyklingen. ;D Lika billigt med…

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer