[OT] Vem vann Ukrainavadet??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

h.g.j

Aktiv medlem
Armstrong sa:
Moderatorn kan svara..eller? kan ni ej låsa upp trpden. Många svar besvarades ej
Annars brukar det vara frågor som inte besvaras som är problemet... Men skämt åsido, det ledsamma i kråksången är att det nog bara är att bita ihop och försöka skrapa ihop till en ny cykel. Hur tufft och irriterande det är.

staine

Aktiv medlem
Det var väl undertecknad som vann tillbaks en flaska godis. Från sig själv.

Undras om det ska bettas igen?
;)

Armstrong

Medlem
TS lägger 1000:- (saknas ca 4k)
Fredagsmys låt oss gå samman och "fulköpa" tillbaka cykeln från olx.ua (tapac).
Trådarna har iaf haft 100 inlägg (utförda av ca 30-50 pers) läg en hundrig så är TS hemma.
One love.. make my day

zinkpasta

Aktiv medlem
Lite besviken på min trolldetektor som inte reagerade direkt på tråden. Jag hänger nog för lite* på happy numera.

* = lagom lite.

WSMC

Aktiv medlem
zinkpasta sa:
Lite besviken på min trolldetektor som inte reagerade direkt på tråden. Jag hänger nog för lite* på happy numera.

* = lagom lite.
Vilken av trådarna tänker du på? Originaltråden, Nedlagdtråden eller Ukrainavadettråden?

Hasse#7

Aktiv medlem
Det är en helt vanlig människa som har haft oturen att bevaka forumet ikväll. Jag lider med denne och hoppas att det är sovdags för Happy snart.

Cyklot B

Medlem
Armstrong sa:
Moderatorn kan svara..eller? kan ni ej låsa upp trpden. Många svar besvarades ej
Eftersom tråden innehöll tankebrott mot forumets allom påbjudna politiska överideologi, så kommer den att förbli låst.
Om du inte passar dig blir du deporterad till Gulag, visserligen virtuellt, men lika nedbrytande – dock inte för dig då, utan för diskussionsklimatet.

Det här ska vara Sveriges trevligaste cykelforum! Begrips!

cubeforce

Aktiv medlem
Här är ett vad i Ukraina. Trot eller ej men floden heter Prut.
Borde ju innebära att det finns utrymme att jämka vinstpotten nedåt...?

prut-flod-i-yaremche-carpathians-ukraina-65384663.jpg

Armstrong

Medlem
Cyklot B sa:
Armstrong sa:
Eftersom tråden innehöll tankebrott mot forumets allom påbjudna politiska överideologi, så kommer den att förbli låst.
Om du inte passar dig blir du deporterad till Gulag, visserligen virtuellt, men lika nedbrytande – dock inte för dig då, utan för diskussionsklimatet.

Det här ska vara Sveriges trevligaste cykelforum! Begrips![/q

Tankebrott? Jag är vän av ordning, vad har jag gjort för att du/ni ska reagera så som du/ni gör?
Jag har sagt att jag "funnit" min cykel i Ukraina, Ska detta få mig deporterad till Gulag?
politiska överideologi?

Cyklot B

Medlem
Armstrong sa:
Cyklot B sa:
Armstrong sa:

Tankebrott? Jag är vän av ordning, vad har jag gjort för att du/ni ska reagera så som du/ni gör?
Jag har sagt att jag "funnit" min cykel i Ukraina, Ska detta få mig deporterad till Gulag?
politiska överideologi?
Såja, såja! Udden var inte riktad mot dig, utan …

Att jag inte kritiserade dig, framgår av att jag skrev att "tråden innehöll tankebrott". Vem som ägnade sig åt tankebrotten minns jag inte, men trådar har tidigare låsts och raderats för att de innehållit tankebrott mot forumets snäva överideologi.

Armstrong

Medlem
TS har kontaktakt Olx.ua som spärrade användaren i fråga (tapac),
TS har försökt kontaktakt Ukrainska polisen utan framgång,
Om någon har bra förslag på att kontakta polisen i Ukraina så är jag idel öra.
Bifogar svar från olx.ua

Thanks for your letter.
At this time, the user's ad has been deleted. Perhaps he used stock photos to demonstrate the goods. If you are sure that this user has your bicycle, you can contact the police and, after an official request from the police, we will be able to provide the data for investigation.

Best regards, OLX team

Snabbt och bra svar från olx. Love it!

Önskar tips om hur jag skall kontakta polisen i UA. Telefon finns ej ev fax samt mail.

Peace

H.

Aktiv medlem
Armstrong: Varför skriver du konsekvent om sig själv i tredje person, som TS?

WSMC

Aktiv medlem
Armstrong sa:
Bifogar svar från olx.ua

Thanks for your letter.
At this time, the user's ad has been deleted. Perhaps he used stock photos to demonstrate the goods. If you are sure that this user has your bicycle, you can contact the police and, after an official request from the police, we will be able to provide the data for investigation.

Best regards, OLX team

Önskar tips om hur jag skall kontakta polisen i UA. Telefon finns ej ev fax samt mail.

Peace
Kanske det här kan vara något: www.swedenabroad.com/sv-SE/Ambassader/Kiev/Kontakt/Ambassaden--konsulat/
Lycka till!

Senast ändrad:

JTF

Ny medlem
Armstrong sa:
Har du provat att fråga den svenska Polisen om dom kan hjälpa dig få kontakt med polisen i Ukraina? Eller kanske åtminstone kan hjälpa dig med kontaktuppgifter dit?

WSMC

Aktiv medlem
WSMC sa:
Armstrong sa:
Bifogar svar från olx.ua

Thanks for your letter.

Best regards, OLX team

Peace
Kanske det här kan vara något: www.swedenabroad.com/sv-SE/Ambassader/Kiev/Kontakt/Ambassaden--konsulat/
Lycka till!
mailto:visa.kiev@gov.se

Armstrong

Medlem
Cyklot B sa:
Armstrong sa:
Cyklot B sa:
Armstrong sa:

politiska överideologi?
Såja, såja! Udden var inte riktad mot dig, utan …

Att jag inte kritiserade dig, framgår av att jag skrev att "tråden innehöll tankebrott". Vem som ägnade sig åt tankebrotten minns jag inte, men trådar har tidigare låsts och raderats för att de innehållit tankebrott mot forumets snäva överideologi.
Jag undrade/undrar var tankebrått är?
Udden var trubbig men kändes dock som riktad mot mig. såja såja <- sluta

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Tråden är inte raderad, bara låst. Den här med, eftersom det fanns en orsak till att första tråden låstes. Den kan man läsa i samma tråd.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer