[ot] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

Sunkans

Ny medlem
DSC_6271.JPG

Bäst just nu, Stigberget.....Jag menar....Hell yeah!
Amazing Haze, väldigt god, klart fruktig utan att bli för söt.

sikkel

Aktiv medlem
Amundsen Brown cheese & waffles double ipa Smaskig double Ipa men brunosten kände jag inte av.

Oskar

Aktiv medlem
Det här är säkert en bra produkt, men jag kommer inte köpa den fler gånger:

EDD4D2AC-417C-46B3-AED9-3F574606923C.jpeg

12% på en tisdag.

Kvalster

Medlem
Gouden Carolus Hopsinjoor.JPG

Belgisk IPA? Kan det va nåt? Svar: Nej!
Ok beska, men alldeles för örtig och gräsig med genomträngande alkohol. Måste inse att belgare inte är något för mig, hur mycket jag än försöker. Enda fördelen med en 8% belgare är att man pallar bara en, sen står står den upp i halsen och det blir inga fler. Bra för folknykterheten.

42Hz

Aktiv medlem
Visa bilaga 404597

Belgisk IPA? Kan det va nåt? Svar: Nej!
Ok beska, men alldeles för örtig och gräsig med genomträngande alkohol. Måste inse att belgare inte är något för mig, hur mycket jag än försöker. Enda fördelen med en 8% belgare är att man pallar bara en, sen står står den upp i halsen och det blir inga fler. Bra för folknykterheten.
Står ju varningstext på flaskan, HOPS.... ;)

Loftberg

Aktiv medlem
På besök i Göteborg igen, ett år efter att man flyttade hem norrut. Två lokala mörka favoriter och en tidigare oprövad rackare.
result_1583333620891.jpg
result_1583333046665.jpg
result_1583332970131.jpg

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Nja... sån där smak som gör att ölen känns ljummen trots att den kommer direkt från kylen. Inte äcklig, men väldigt medioker och inte alls min grej. Passar dock idag efter en rövade på jobbet och en ytterst anonym MTB-runda.
2F64C3E5-18CD-41DE-80FF-1FA4A4BF3A5A.jpeg
Får ta en pinne upptill.

moros

Aktiv medlem
Nja... sån där smak som gör att ölen känns ljummen trots att den kommer direkt från kylen. Inte äcklig, men väldigt medioker och inte alls min grej. Passar dock idag efter en rövade på jobbet och en ytterst anonym MTB-runda. Visa bilaga 404891Får ta en pinne upptill.
Har den i kylen. Ser fram emot den efter din hyllning! Men det är väl som all annan brittisk ale? Avslagen och halvtam?

Systemet tyckte också att de behövde mer lager i standardsortimentet... En av nyheterna som flyttats från systemets hylla till min mage:
20200306_190638.jpg

Senast ändrad:

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer