[ot] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

Hutnu

Aktiv medlem
Gout Americain Oude Geuze. Kör vidare med Mikkeller-boxen jag fick för ett tag sen. Har lärt mig uppskatta både suröl och stout mycket mer tack vare den. Övning ger färdighet.
B51CD5E1-4C5A-426A-AD39-A65E18F97C23.jpeg

moros

Aktiv medlem
Inte ett favoritöl men helt klar mitt favoritbryggeri (Av de svenska. Finns ett gäng Belgare och några Kanadensiska/Amerikanska som står över).

//j
Japp brekeriet är riktigt bra, även om surisar fortfarande inte är min favoritkategori
Poppels, de kan man ofta lita på, framför allt om man gillar ipa. Sällan jag köper två av samma nya, men denna gjorde jag det med. Helt rätt. 8% humlebomb
20200508_211642.jpg

20200508_211650.jpg

jesperC

Aktiv medlem
Japp brekeriet är riktigt bra, även om surisar fortfarande inte är min favoritkategori
Poppels, de kan man ofta lita på, framför allt om man gillar ipa. Sällan jag köper två av samma nya, men denna gjorde jag det med. Helt rätt. 8% humlebomb
Alla IP:or smakar ju ungefär lika så inte så noga vem som brygger dem ; )

//j

Farsan

Medlem
Hallå!
Måste ni va så jäkla fina i kanten va? Här sitter man med en busgrogg och lite salta pinnar efter att ha varit nere och slipat/sommarvallat ett par skidor som får vänta på nästa vinter.
Den där Grebbestad Koster såg för jäkla god ut. Men det kanske beror på att jag i stunder av stort vemod saknar salta västkusten.
Men å andra sidan, alla liksom jag som åkte 11km längdskidåkning i härlig vårsol i em. räcker upp en tombutelj.
Här får det nog sluta snöa om det ska bli nån cykling på allvar.
Men det är ju positiva problem, afterski är ju alltid afterski (även Coronastyle)

moros

Aktiv medlem
Har knappt gjort något idag för att förtjäna en öl i kvällssolen. Men strunt samma. Halvskum import-ipa. Känns lite inspirerad av "gin-trenden"

20200509_182603.jpg

Mycketvillhamer

Aktiv medlem
Han inte posta ”in the moment” så att säga. Men efter en tur på pumptracken satt det fint med en Poppels APA. Frun tog en Lagunitas. Nu vet ni förstås inte om jag ljuger, då flaskorna är gömda i stubbycoolers. Det kan vara det bästa som hänt öl. Även sista slatten är kall och god.
889132D7-D7CB-4FA2-A18A-E501274DB6E6.jpeg

moros

Aktiv medlem
Han inte posta ”in the moment” så att säga. Men efter en tur på pumptracken satt det fint med en Poppels APA. Frun tog en Lagunitas. Nu vet ni förstås inte om jag ljuger, då flaskorna är gömda i stubbycoolers. Det kan vara det bästa som hänt öl. Även sista slatten är kall och god.Visa bilaga 415813
Vet ju inte ens om de öppnades...🤔

Loftberg

Aktiv medlem
Ja men jäklar va gott alla verkar ha det. Jag får istället roa mig med att lägga lite schwinigt dyra beställningar som ligger redo när man kommer hem 👊

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer