[ot] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

Tommy011

Medlem
IMG_20200515_205035.jpg

Polaren köpte ny cykel så blev en spontanare norrköping till Söderköping.
Blev en liten ipa innan vi vänder hemåt :)

moros

Aktiv medlem
Ären där bra? Jag har smakat npn Poppels som var väldigt god men minns ej vilken.
Japp den är riktigt bra. Om man gillar stilen. Går väl knappt att få tag på då den är tillfällig och släpptes för två veckor sedan. Inte nära mig i alla fall. Den i standardsortimentet som ligger närmst är väl denna som också är bra.

Sen gillar jag deras DIPA också.

K.U.T.S

Medlem
Har en som väntar på mig. Hur var den?
Den är mjuk,len och tjock tycker jag. Mycket söt (lönnsirap) och riktigt bra kokos!! Åsså lite bitter i slutet. Topp öl enl mig, men det har nog att göra med att dugges har ett finger med och rätar upp omnipollo som annars kan vara cirkus

Fishy

Aktiv medlem
Den är mjuk,len och tjock tycker jag. Mycket söt (lönnsirap) och riktigt bra kokos!! Åsså lite bitter i slutet. Topp öl enl mig, men det har nog att göra med att dugges har ett finger med och rätar upp omnipollo som annars kan vara cirkus
Munkänslan är så viktig på en stout. Omnipollo har levererat en hel del riktigt bra IS men många har smakat artificiella smakämnen. Låter bra att Dugges är med nu👍

K.U.T.S

Medlem
Idag kolla så det blev tätt 🙃. Och polera lite + en espresso stout Founders KBS serie. Smakar som en grym espresso gör i Italien och lite lagrat med en hel del choklad. Denna var bra. Trevlig mekning på er 🙏👍
1DF24A4E-69CC-4DCC-A9C0-DB9546CBC25D.jpeg

Senast ändrad:

jesperC

Aktiv medlem
Idag kolla så det blev tätt 🙃. Och polera lite + en espresso stout Founders KBS serie. Smakar som en grym espresso gör i Italien och lite lagrat med en hel del choklad. Denna var bra. Trevlig mekning på er 🙏👍
Orolig att den där ska vara för söt (vilket, i och för sig, stämmer överens med hur italienarna brukar dricka sin espresso ; )
Hur som helst, står en och väntar i skafferiet. Kanske dax att testa den idag.

//j

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer