Earlslick
Aktiv medlem
[ot] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Mycket är mums nu, även kärleken.

Mycket är mums nu, även kärleken.
Man kan aldrig få förmycket av kvalitet ifrån München!Dags för lite kvalitet fr München igen!
Visa bilaga 434786
Vann du?Dart och humlejuiceVisa bilaga 434807
Alltid vinnare med sån öl!Vann du?
Jag letar fortfarande efter nån godare öl men jag går bet! =)Jag väger upp den där sista fulölen på burk med denna.
Helt fantastisk vad goda dessa är.
Visa bilaga 434983
Ringhörnan med humlejuicejunkies har inga som helst problem att hitta godare öl och här undrar vi om det överhuvudtaget gjorts någon god öl i Belgien.Jag letar fortfarande efter nån godare öl men jag går bet! =)
Uppe i +1800st olika öl på Untappd men jag kämpar vidare! ;)
Men humlejuicegänget gillar väl just humlejuice och inte öl?Ringhörnan med humlejuicejunkies har inga som helst problem att hitta godare öl och här undrar vi om det överhuvudtaget gjorts någon god öl i Belgien.
Har aldrig riktigt gått igång på deras öl även om en belgisk ale hamnar i korgen då och då. Hade för mig att jag druckit "8'an" men har nog glömt att checka in den och 10 finns ju inte i butik. Men jag ser inte hur den blir en vinnare med ytterligare några hack på alkoskalan. Drack den där som alla säger är så bra så man får bara lov att köpa fyra st eller vad det är när man är där i klostret. Man skall gärna bocka och niga också. Den var inte så god.Ringhörnan med humlejuicejunkies har inga som helst problem att hitta godare öl och här undrar vi om det överhuvudtaget gjorts någon god öl i Belgien.
Var inte ens en bra trollning, det överhumlande fenomenet är ett tillfällig fluga, riktigt öl har tack och lov en framtid. Juicetrenden är utdöende.Ringhörnan med humlejuicejunkies har inga som helst problem att hitta godare öl och här undrar vi om det överhuvudtaget gjorts någon god öl i Belgien.
Den är ju knappt surGo suris, precis på gränsen för mina smaklökar!![]()
Surhet och humlekänslighet är ju en smaksak ; )Den är ju knappt surmen ack så god!
Det var iofs flemish red som fick mig in i geuze- och lambicträsket...
Men den är fin vid rätt tillfälle! Peter Orest på Helsinge Ångbryggeri gör både rököl och svartöl som är minst lika bra som de tyska originalen.Namnet ljög inte, inte helt rätt för mig en varm sommarkväll. Visa bilaga 435471