[ot] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

Loftberg

Aktiv medlem
Idag på hemväg efter gymmet svängde jag in med cykeln på Konsum. Köpte en läskeblask att ha i värmen. Den trillade i backen och fullkomligt exploderade i en kaskad av fruktdoftande spray. Jag gick in och köpte en ny. När jag kommer ut igen och sätter på mig solglajjorna faller de isär. Spruckna i plasten. Jahopp, misär numero 2 inom loppet av någon minut.

Cyklade hem, tröstade mig genom att knäcka en belgare och börja tvätta bort januari-leran från mitt stillastående lik - utifall att jag plötsligt en dag vill prova på hur det är att cykla.
20200814_162810.jpg

Vernersson

Aktiv medlem
Efter en dag då jag har cyklat 15km med kajaken på släp, lagt i den i en å.
Paddlat 5km ut till sjön, paddlat 10 km ytterligare och sedan reverserat allt igen så smakar även en Blood red sky från Innis & Gunn gudomligt 😉
IMG_20200815_203004220-01.jpeg

Senast ändrad:

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Bär mig egentligen emot att posta när den här är post racer och inte post MTB, men vafan... Skall man dricka modern suris så skall det smaka och kosta så här. Nån jävel vill ha syra och hallon, inget konstigare än så. Och då landar vi här. Bra så.
3ADC8BCA-A731-4E8A-B57A-50143458B723.jpeg

Mini_me

Aktiv medlem
Bär mig egentligen emot att posta när den här är post racer och inte post MTB, men vafan... Skall man dricka modern suris så skall det smaka och kosta så här. Nån jävel vill ha syra och hallon, inget konstigare än så. Och då landar vi här. Bra så. Visa bilaga 436540
Den där föll mig inte i smaken. Hade så höga förväntningar men som bara föll😂😂 Kanske är en vanesak iof.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer