[ot] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Nja... lite för mycket brända toner, eller om det kvalar in som ”karamell”. Inte lika vedervärdigt bränt sockrigt som typ London Pride, men en aning ditåt - och det är inte bra.
B89ED8B2-13B3-48DF-BD70-C219FF888DE6.jpeg

42Hz

Aktiv medlem

42Hz

Aktiv medlem
Nu har jag säkrat två i alla fall via min bulvan i Solna. ;)
Fortfarande lite besviken att de bytt form på flaskan.

Vernersson

Aktiv medlem
Nej, definitivt inte, men bor man i en håla som jag gör så finns den bara på hyllan på ett systembolag 5 mil hemifrån. :(
(Såg till min glädje att systembolaget ska öppna sin beställningstjänst för igen för sitt tillfälliga sortiment den 22/9!!:
https://www.systembolaget.se/covid-19/begransad-bestallning/ )
Även jag bor i en "håla" så jag kände mig nödgad att kompa en timme i eftermiddags för att sätta mig i bilen och köra 57km enkel väg för att säkra en "anständig" mängd flaskor för konsumtion & lagring 😉

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Drog en Kronenbourg efter cykling och jobb, till touren såklart. Och sen den här rackar’n. Riktigt bra, och det är fan skillnad på dussinproducerad internationell skit och öl gjord med kärlek - även alltså när vi pratar lager. Kommer köpa igen, trots att jag oftast undviker mellanöl.
FD2B73DF-04A6-4067-8FDE-10E4DF9E2683.jpeg

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Dricker en Wättle, inför Bikepacking, som i sista stund inte blev i Vättle, utan i Paradiset, men ändå :) god var den!!

_9110019.jpg

Loftberg

Aktiv medlem
När jag fyllde 20 och fick börja knata på Systemet kunde jag i min vildaste fantasi förmodligen inte föreställa mig själv drickandes en (via just Systämet) specialbeställd 100 svedaler dyr new england ipa från Korfu, men ja, här är den...
20200911_164801~2.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer