[ot] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Jaha, imorgon börjar Girot och då blir det väl mest italienska ompressar till pasta och chark, samt en och annan Peroni efter rundan om det är sega eftermiddagstimmar mellan bergen. Så ikväll blev det liten lokal oktoberfest som fördrink. Något anonym må jag säga, men kul att världscupen är igång iaf, och att Risveds kör VM.
82B1DA7C-38B9-4AB1-8D3F-6B28D3C3FD7A.jpeg

Alex Supertramp

Aktiv medlem
[semi-ot] Vad kör ni för tilltugg till ölen? Jag dricker gärna min öl ren, eftersom det kommer vin och mat sen, men ibland behöver man ju höja blodsockret lite. Speciellt om man har cyklat och med nöd och näppe tryckt en banan innan duschen. Ölkorv? Tryffelchips? Lagrad ost?

thomaslundstrom

Aktiv medlem
[semi-ot] Vad kör ni för tilltugg till ölen? Jag dricker gärna min öl ren, eftersom det kommer vin och mat sen, men ibland behöver man ju höja blodsockret lite. Speciellt om man har cyklat och med nöd och näppe tryckt en banan innan duschen. Ölkorv? Tryffelchips? Lagrad ost?
Salta nötter, helst mandlar, är mitt goto-snax. Ibland ölkorv (Per i Viken gör grymma sådana) eller Fuet.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer