Köper den varje år, ingen besvikelse
Godaste jag någonsin druckit! Full pott från mig.Riktigt fin och smakrik trots den relativt låga procentenVisa bilaga 458266
Riktigt bra de därLika bra att fortsätta när man är igång! En lagrad Gouden Carolus, med gamla etiketten
Visa bilaga 459741
Är den från iår?Denna har ju inte höjts till skyarna här inne precis. Men står den i skåpet så
Visa bilaga 460054
Ja. Den har visserligen lagrats i skafferiet i två veckorÄr den från iår?
Och smakmässigt?2014 vs. 2020
Knappt jag hade druckit den ändå, utan försökt ge bort den. :)Denna har ju inte höjts till skyarna här inne precis. Men står den i skåpet så
Haha. Här dricks julölen upp, så det så. Visste dock inte att jag redan hade provat den förra året men untapped satte mig på plats. Inte så dålig tyckte jag, nu är jag ju ingen belgarfantast å andra sidan. Men lite "vass" var den. Men efter några klunkar så...Och smakmässigt?
(Har iofs inga gamlingar kvar.)
Knappt jag hade druckit den ändå, utan försökt ge bort den. :)
Kul! Drack en 2020 ikväll till lite ost och kex. Har en 2016 kvar och två 2019.
Den där köpte jag härom dagen. Har inte testad den. Är den bra?
Ja det är den :)Den där köpte jag härom dagen. Har inte testad den. Är den bra?
+1Ja det är den :)
Oh! Deras steam är en favvo. Hur var denna?Merry Christmas and a Happy New year önskar Anchor Brewing
Visa bilaga 460298
Jag tycker den är hygglig, brukar åka med i korgen varje år. Rejält mörk men inte så tung, rätt lättdrucketOh! Deras steam är en favvo. Hur var denna?
Den var fin den där. Bästa av två världar!
Verkligen. Kände på mig att det var läge att köpa ett gäng. :)Den var fin den där. Bästa av två världar!
Hade den på listan men glömde tydligen lägga den i korgen. Hoppas där finns några på hyllan på måndag.Verkligen. Kände på mig att det var läge att köpa ett gäng. :)