[ot] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

ooms

Aktiv medlem
Man skulle ju kunna tro på den teorin, om det inte vore för att eftermiddags-juicedrickarna är som bortblåsta ur tråden när kvällningen infaller. Jag tror mer på att det blivit läggdags.

Vegan

Aktiv medlem
Årets sista bastuöl efter årets sista trainer-pass. Ok men lämnade inga bestående minnen 🙃
Gott slut till er alla och en önskan om ett 2021 som blir bättre än 2020 (tror jag önskade något liknande för ett år sedan...)
20201231_163333.jpg

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Jag fick lite tid vid tangentbordet helt plötsligt så måste ta och posta årets sista öl här innan det övergår i finare drycker.

Först den här "Lupus". Var väl "ok", varken mer eller mindre.

_C310194.jpg

Sedan den här överraskningen. En anspråkslös burk-DIPA, hade inga höga förväntningar men den är riktigt god! Väldigt fruktig som färgen antyder, men det passar bra nu. Gott!

_C310195.jpg

Skål och gott nytt!!!

Loftberg

Aktiv medlem
Nu är väl visserligen majoriteten av alla fina juicer (och även andra öler) förpackade i burk då det är både dyrast (premium!) och anses bevara smaken bäst. Men jag förstår vad du menar. To Øl är aldrig skitbra, men ofta väldigt lagom. Lupulus köpte jag för övrigt enbart för etiketten. Särskilt minnesvärd var den dock inte. Men precis som du säger, helt OK.

Gott nytt! (även om jag säkert kommer hinna med både en och två uppdateringar till här innan tolvslaget!)

moros

Aktiv medlem
Jag fick lite tid vid tangentbordet helt plötsligt så måste ta och posta årets sista öl här innan det övergår i finare drycker.

Visa bilaga 462004

Sedan den här överraskningen. En anspråkslös burk-DIPA, hade inga höga förväntningar men den är riktigt god! Väldigt fruktig som färgen antyder, men det passar bra nu. Gott!

Visa bilaga 462003

Skål och gott nytt!!!
To öl dipa är ett bra tillskott i ordinarie sortimentet tycker (tror jag upprepar mig nu från en tidigare kommentar men ändå)

Blev en Red Ale från uncharted till matlagningen.
20201231_184206.jpg

Fishy

Aktiv medlem

Visa bilaga 462004

Visa bilaga 462003

Skål och gott nytt!!!
Den ska testas!

To Øl gör helt fantastiska brygder.
First och final frontier är två av dom.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer