[ot] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

jarek996

Aktiv medlem
Jag tittar hela tiden VAD Ni dricker , men fortfarande öppnar inte mina (6 vecka ingen smak och lukt !!! ) :confused:
Drack en Pripps förra veckan , men kände inte ens att den var dålig ( som den ALLTID är ) :LOL:

ooms

Aktiv medlem
Jag tittar hela tiden VAD Ni dricker , men fortfarande öppnar inte mina (6 vecka ingen smak och lukt !!! ) :confused:
Drack en Pripps förra veckan , men kände inte ens att den var dålig ( som den ALLTID är ) :LOL:
Skitbra ju, då kan du alltid dricka billig skräpöl utan att lida 😂
Pripps Blä kommer inte över tröskeln hemma hos mig!

42Hz

Aktiv medlem
Missat den ölen. Brukar gilla Nynäshamnsölen, är dock ingen ölnörd. Är mao inte säker på vad gusher betyder. Jag skulle gissa på fruktig men det känns fel när det gäller en kvadrupel. Går den att beskriva i andra ord?
Den "kräktes" när man öppnade, skummet forsade ut! :)

Annars en klassisk quad, med ton av mörk torkad frukt, farinsocker (?), lång eftersmak, trevlig!

uandt

Aktiv medlem
Vill bara säga att för några år sedan när jag satt på ett hustak och drack öl och tyckte att ölen var god så ringde jag nynäs (numret fanns på flaskan) och sa det. Personen som svarade var mycket trevlig och uppskattade berömmet. Bra kundservice

jarek996

Aktiv medlem
Jag dricker lagom kall Budvar ( Vycepni , 4% , 10 % BLG ) ) , men tyvärr känner inte någon smak .....
Känner på något sätt att det är öl , men kanske bara för att jag vet
IMG_3967.JPG

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Klassiker som alltid levererar. Winnerbäck sa en gång att det är tråkigt att se Springsteen live eftersom han alltid är bra (och lite förutsägbar), och han har ju rät såklart. Lite samma sak med Punk IPA, iaf om Brusan börjar med No Surrender och skippar duetterna med Patti och hennes julkonsert i lokala kyrkan-vibrato. Ja, ni fattar - också en i mitt hem ytterst ovanlig Irish Coffee först av allt eftersom det var så kallt på rundan idag att tom havet var fruset. Skål på sig!
0FFE6D30-351F-4CAC-8DB4-58CDA9F1023B.jpeg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer