[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

moros

Aktiv medlem
Visa bilaga 503520

Tyckte den här var passande, både för forumets Radler-craze och för burkens namn/tema. Smakar gott också.
Ja den var inte dum. Passade fint till en burgare nu efter en avslutad grusunda.
20210731_145021.jpg

Juhlin

Aktiv medlem
IMG_20210804_163500.jpg

Riktigt bra, de har fått grapen att gifta sig mycket väl med alen, har provat en del andra där fruktsmaken känns artificiell eller "påklistrad" utanpå ölen, inte åt sour hållet, mer som att ta en tugga i en välsockrad skiva grapefrukt, hittade i tillfälliga sortimentet men kan tänka mig att beställa den själv.

Riktig sommarhit!

Edit: Haha, såg först nu att jag var definitivt inte först med att posta denna, rekommenderas likväl.

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Den som ändå haft en kall öl nu :( varmt idag, kom just från beachen. Men fick fixa mig en grogg utan alkohol. Dvs, vatten, pressad citron, socker och isbitar :)

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Kanske på gränsen till OT, men den här var riktigt trevlig. Är all radler såhär så är jag på. Efter cykling som sig bör, och till grilltändning. Härligt med semester.
E1DDDDC2-2264-4E8C-A84F-1F4A7CE4F371.jpeg

Loftberg

Aktiv medlem
God dubbel från Adroit, men lite åt det där "unkna" smakträsket som vissa neip:or övergår till. God, men varken mer eller mindre, tror jag. Tur då att labradoren såg till att svepa ut sista tredjedelen rätt ner i vardagsrummets ryamatta, så jag slapp fundera vidare...
20210807_191726~2.jpg

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer