[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

Martinmat

Aktiv medlem
Slaktar donatorn å dricker öl
11CFA70E-784A-4774-93BF-BABDBF89081C.jpeg

uandt

Aktiv medlem
Clown Shoes Bubble Farm

Två speciella saker med denna

1) Den är king size, 568 ml!!

2) Tuffaste etiketten, försökte göra något "panorama" av den men det svårt (tips?)

Visa bilaga 516345

Visa bilaga 516344
Tycker du burken är fin, klipp upp, rulla ut, och rama in bara. Vet inte om det är ett medhåll men jag tycker nog att mesta utvecklingen på ölsidan de senaste åren är på etikettfronten

Kupa

Aktiv medlem
Den här drack jag inte idag, det kan jag meddela... har haft lite flaskor och burkar undanstoppade i en sån där genomskinlig IKEA-låda, så jag har inte märkt att den här hade sprungit läck. Bara ett par veckor sedan jag stoppade ner dem i lådan, så nånting dåligt har ju hänt nyligen. Det stank mögel i hela lådan.. urk!

IMG_1999.jpg

uandt

Aktiv medlem
Den här drack jag inte idag, det kan jag meddela... har haft lite flaskor och burkar undanstoppade i en sån där genomskinlig IKEA-låda, så jag har inte märkt att den här hade sprungit läck. Bara ett par veckor sedan jag stoppade ner dem i lådan, så nånting dåligt har ju hänt nyligen. Det stank mögel i hela lådan.. urk!

Visa bilaga 516810
Den där kan du reklamera. Nu får du skylla dig själv som inte har dina neipor i kylen men, bolaget förvarar dem inte så (utom i nordstan) heller så gå dit med den bara så får du en ny

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Less is (ibland) more… Gravöl över en medelst liten jävla gren havererad bakväxel. Tack och lov fredag iaf, och fick mig en liten lvg-tur i höstsolen istället. Kodden i Greta, som man sa förr.
1522D71D-9A55-41D6-9825-7104AE4FDF6C.jpeg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer