En episk bild med ljusstaken. :-)Denna hamnar på favoritlistan.
Visa bilaga 520452
Hur var den? Väntar på min flaska, gillade deras "ambree"!Sitter på kontoret, dricker öl och kollar fotboll.
Visa bilaga 520467
Tyvärr lite dålig uppslutning bland A:K-supportrarna.
De var rätt bra båda två. Man får väl säga prisvärda. Dock tveksamt om jag kommer att lägga flera på lager. Har en av varje kvar.Hur var den? Väntar på min flaska, gillade deras "ambree"!
Beställde en till efter att ha smakat. :)Fredag. Grått och trist ute.
Kanske en Bager's Banquet från Remmarlöv kan muntra upp innan hemgång. Öländskt vete i Skånsk brygd.
Visa bilaga 520830
Jodå, den var riktigt go'.
Den e go'Visa bilaga 520859
”Pappa, Jag vill ha en Italienare”
Den var riktigt godDen e go'
Grymt skum! =)
Brukar ju alltid älska Grolsch (iaf i stilen ljus internationell lager men med lite karaktär och finess), med idag - ölsugen som få efter cykling och rep - kände jag den där ljuskrispigt brödigt störande bismaken (tänk Warsteiner på flaska). Så; har finölandet gjort en allt för känslig för varenda liten trubbighet och lågkvalitetsmarkör i enkel pilsner?
Provade en Holba på burk istället, med glas direkt från frysen. Tyvärr med samma njutningsstörande förnimmelse av ”fel”.
Fan, det var längesen jag övergick till att hellre vara nykter än att låta mig smaka av det flak Harboe någon hade fyllt baksätet med på väg till någon Springsteenkonsert - men vanlig raggarbärs skall väl gå ner när man är törstig?
Ergo: har vi ipat ihjäl oss?
PS. Vad skall jag köpa för lampa när min gamla gett upp? Gärna i kategorin ”Se och synas -bättre till medelbra” och helst under femhundralappen. Visa bilaga 521828
Efter 11 mil i sadeln är du värd mer....Välförtjänt "öl" , efter fantastiska 11 mil i sadel. Visa bilaga 521160