När kom den? Idag?
Du kan ju alltid beställa på deras hemsida.När kom den? Idag?
Satan, och imorrn är bolagen stängda här i Uppsala![]()
Men jag vill ju ha den NU!Du kan ju alltid beställa på deras hemsida.
Har en kompis som bodde länge i Köpenhamn, och han föredrar Tuborg Classic. Aldrig förstått varför. Dansk öl är jävligt överskattad överlag, men det är klart att man tar sig en Tuborg och en Gameldansk när man är på plats, och sen ännu en Tuborg och en Bröndums till smørrebröna (även om jag hemma hellre tar ölen som fördrink och sen ett glas vitt till mastodontmackorna) - men aldrig för fan Classic. Smakar som en blandning av dy och Millenniums silverburkar. Brödig på fel gammalt franskbröd-vis, och helt vedervärdigt. Fy fan…Har precis druckit TUBORG CLASSIC .
Vill inte beskriva smaken , vill inte beskriva färgen ,vill inte beskriva skummet och vill ALDRIG dricka mer ............
Hehee, precis klar med min. :)Kunde inte hålla mig, blev tvungen smaka av fast det är mitten i veckan
Helt fantastisk
Visa bilaga 553294
Kunde inte hålla mig, blev tvungen smaka av fast det är mitten i veckan![]()
Det måste varit optimal!Årets premiärrunda med fincykeln avklarad. Behagliga 75km i prat-tempo, sen en öl på det
Visa bilaga 552893
Ojoj, får allt jag häller upp i kväll att blekna
I hear you. Håller mig från dyrhyllan ett tagCykelkontot övertrasserat och har varit inne och nallat ur ölkontot. Då får man nöja sig med fulöl istället för finöl.