[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

Luzen

Aktiv medlem
3B05BDE6-9DC7-4358-9223-0FFFEEE0154D.jpeg

ostrand

Aktiv medlem
En kall, vilken jävla kall öl som helst hade faktiskt gått ner efter onsdagsspurt i Malmö och sedan cykling halva vägen hem därifrån. Men det blev en Brooklyn ospecificerad IPA (de gör ju några olika...)

Bilagor

• received_6020651821320601.jpeg
    received_6020651821320601.jpeg
    138.2 KB · Besök: 16

Farsan

Aktiv medlem
Vart hittar ni alla obskyra öl i tråden?
Vilken klassresa pilsnern har gjort genom åren.
När en annan var ung kunde man välja mellan Pripps blå och TT. Svåra val det där 😂

Farsan

Aktiv medlem
Den burken var ju klockren. Har du något bestnr på den? Jag ska beställa några så jag får lite saltstänk här uppe i bergen.
Saknar västerhavet!

123456789

Aktiv medlem
Vart hittar ni alla obskyra öl i tråden?
Vilken klassresa pilsnern har gjort genom åren.
När en annan var ung kunde man välja mellan Pripps blå och TT. Svåra val det där 😂
Vi hade Dala stark oxå. Mycket bra 😃
Kommer aldrig glömma när jag o en kompis åkte ner till Stockholm för att kolla jhonny thunders. Vi såg väl ut som Dregen ungefär.....Stegade in på bolaget vid centralen och sa...Hojhoj..
Duuuu vi villl ha tjuge stycken Dala Stark på dalmål.... tjejen i kassan undrade vell vad vi var för jävla Ufon...
Neeeej vi för inte dom ...vaaa halu rå?
Pripps blå...

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Handlade lite inför helgens äventyr, hittade en ny från Wättle, Amber Lager som heter "Ögonstenen", så ruggigt bra, letade just efter Amber lager också dyker en från Wättle upp!!
Har inte provat den än dock. Avnjuter en sista Poppels East Coast IPA på sista semesterdagen nu. Börjar jobba imorgon, har varit goa dagar nu! 😀

20220830_201347.jpg

Topp