Jag kollade inte ingredienserna så noga. Skulle kanske gjort det.Vasken direkt. Blä. Visa bilaga 602782
Den där är så bra! Hoppas den håller sig kvar i standardsortimentet.
+1, ett riktigt fynd.Den där är så bra! Hoppas den håller sig kvar i standardsortimentet.
Marinera fläsk i fanskapet. Eller vedklabbar.Vasken direkt. Blä. Visa bilaga 602782
Jag kollade inte ingredienserna så noga. Skulle kanske gjort det.
Honung, pomerans, kryddnejlika och kryddpeppar.
Den e fiiiin! =) Mumma, men det är ju inget man bälgar i sig. Smuttöl.Förstår varför ni är lyriska över den här, även om det inte är riktigt min stil.
Visa bilaga 604073
Den där är ingen höjdare…Ja det var väl ingen favorit direkt.
Visa bilaga 604090
Personligen så tycker jag den är bäst om man köper ett par stycken pga dåligt lokalt utbud av julöl och sen glömmer alla ett par år i källaren hos ens svärmor. Rundas av rätt bra av lagring.Förstår varför ni är lyriska över den här, även om det inte är riktigt min stil.
Visa bilaga 604073
Det kan jag verkligen förstå. Borde stoppa ett par av dem i vinkylen, eller glömma dem på balkongen i lådan med gamla oljetrasor.Personligen så tycker jag den är bäst om man köper ett par stycken pga dåligt lokalt utbud av julöl och sen glömmer alla ett par år i källaren hos ens svärmor. Rundas av rätt bra av lagring.